Hopp til innhold
espen_gunner

For oss uten facebook

Recommended Posts

Hmm, er det virkelig slik? De har da egen side, med vanlig innlogging og medlemskap, men du kan koble via Facebook. Jeg registrerte meg vanlig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder
Guest Asbj.R.

Hei

Jeg ser at man må ha facebook for å oppleve nff,kan noen utdype/ gi opplysninger om hva Nff står for osv?

Godt spørsmål. Jeg ble interessert og gjorde et Bing-søk. Første treff var Norsk Forening for Fjellsprengningsteknikk. Det hørtes ganske artig ut. Bl.a. så avholder de Fjellsprengningskonferanser. Tro hvordan en sånn konferanse åpnes? Sikkert med dunder og brak.

Men tilbake til hovedpoenget: Hva står NFF for i denne sammenheng? En link hadde vært til hjelp for oss ulykkelig vitende. Antar jo rimeligvis at det har noe med lidenskapen vår å gjøre...

Edit: Oppdaga adressen i forumet... :blush:

Endret av Asbj.R.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Jeg har sendt Geir Kjensmo en e-post om denne tråden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Jeg har sendt Geir Kjensmo en e-post om denne tråden.

Hei! Beklager sein tilbakemelding, men PC'en har kræsja der alle brukernavn og passord var lagret for forumet. Nå er jeg imidlertid på nett igjen. Vi har en egen web-side for informasjon der du finner det du lurer på:

http://www.norwegianflyfishers.org/

Bruk Norge knappen.

For de som er registrerte medlemmer har vi et lukket nettverk: http://fff-norway.ning.com/

Håper dette klargjør det du lurer på.

mvh

Geir Kjensmo

Formann

Del dette innlegget

Lenke til innlegg