Hopp til innhold
espedal

Sjøørret i vinter

Recommended Posts

Det er fra nå og utover det begynner å bli gøy å fiske SØ ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder

Trur må komme opp en tur neste helg.... Høre kennet tok 3 stk på over 2 kilo på 15 minutt! Sikkert morro me 5er stang :clapping:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

At de ble satt ut igjen tar jeg som en selvfølge, bare idioter som kakker støinger, selv om det finnes noen av de også.

Når vi begynner å nærme oss juni skal nok fisken se bedre ut :D

Fikk mange fine 2-3 kilos på slutten av mai i fjor, men tipper de veide 4 kilo når de hadde fått spist seg skikkelig opp.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Så et par slukfiskere som kakka noen sykkelslanger på rundt halvkiloen i går.. Var faktiskt et par som satt i campingstol og kasta :blink:

Måtte være småkaldt, var jo trossalt 2 herlige varmegrader i går ettermiddag..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Ble fiskedag i går. Tok en sjørøye på Rafsnes i går formiddag, og litt seinere bar det ut til Russeluft. Vi var 6 fluefiskere der på det meste, og noen idioter som kjørte innover bukta i båt og dorget. Nærmere klokken elleve smalt denne her på. Nøyaktig 2 kg blank i håven. En skikkelig sterk hannfisk, som var godt ute på backingen. Nå er fisket for alvor i gang. ;)

dsc01465x.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Hadde en fin tur i dag. 5 stk på land. 4 tatt på farioen :biggrin: morro...

Fin sjørøye

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Fisket 1 time i Balsfjord og 1 time i Storfjorden i kveld. Desverre ingen fisk å se, hvertfall ikke det jeg var ute etter. Småseien var dog kommet

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

va i balsfjorden fra 17-20 og ingen fisk å se eller få. rypekongen va du parkert i "svingen" med en pickup?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Njet, var nærmere Balsfjorden. Så forresten jevnt med folk innover, så ca 6-8 fiskere i sving i Balsfjord og rundt 5 i Storfjorden

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Fikk ei fin sjørøye i Skibotn igår. Ellers lite fisk å se...de har vel tatt fatt på sine sommerlige beitevandringe ut/inn fjordene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Fin tur til Russeluft. Ble 6 over kg, måtte knerte en på drøyt 1,5 da den hadde rullet snøret slik at den blødde fra gjellene.... Ganske tynn, men blir middag likevel. Mange fiskere, men det ble ikke tatt mange fisk. Såg flere skikkelig store langt ute på jakt etter sild. De kommer nok inn etterhvert.... På søndag kom det 2 vannscootere til ytterste parkering. Kan tenke meg at det irriterte noe...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Det klarte de nok dessverre ikke, ble en på 4 kilo idag. Enda litt brun, men så ut som gjeldfisk da den ikke var tynn. Vurderte å ta den til middag, men den fikk svømme videre :)

Den hadde mange lange og herlige utras, kjempa med den i ca 15 min før jeg fikk den på land. Krøka perfekt i munnvika :)

Endret av Hoaas

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Jo takk! Den gikk liksom alene midt i en stim av sei. Trodde først jeg hadde fått en helvetes stor sei, men så starta den avgårde i en jævla fart, fantastisk hannfisk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Har bilde av den, skal se om jeg ikke får lagt ut.

Edit: La bilde som profilbilde her, får se om det dukker opp etterhvert :)

Endret av Hoaas

Del dette innlegget

Lenke til innlegg