Hopp til innhold
Nemoura

5# Cup 2011

Recommended Posts

Hei dere

Vi som var der på søndag ble vitne til at Terje Nielsen fikk plutselig hjertestans og gikk i bakken med et smell. Heldigvis så var det lege og folk med god kunnskap i livreddende nødhjelp tilstede så det ble umiddelbart igangsatt hjertemasage og det som hører med. Terje ligger nå på intensiven på Tønsberg sykehus og er veldig syk, ettersom jeg forstod så er det fortsatt kritisk men stabilt han våktner innimellom og kjenner igjen familien sin som er hos han hele tiden. Har snakket med Kristine som er datteren til Terje og hun ville at jeg skulle informere om dette. Så jeg vil bare ønske Terje god bedring og håper han blir bra igjen. Stå på Terje!!!

Mvh Robin Olaussen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder

Hei Terje!

Det var veldig trist å høre at du hadde hjertestans. Det var bra at du fikk nødvendig hjelp så rask.

Jeg ønske deg god bedring og ser frem til flere bank på casting stevne! :scared:

Mine tanke gå også til din familie og håpe at de har de så bra som de kan.

Rod

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Hei dere !

Terje har blitt litt bedre og på fredag ble han flyttet til Akershus sykehus. Forsatt god bedring Terje!!!

Hei Robin

Har du hørt noe mer om hvordan det går med Terje N.?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg