Hopp til innhold
Joakim

**Nordmarka-tur 2004**

Kommer du til å bli med på Nordmarka-tur 2004?  

1. 1. Kommer du til å bli med på Nordmarka-tur 2004?

• Meget mye mulig.
      7
    • For tidlig å si. Må ta det på sparket isåfall.
      16
    • Ja, seff!!!
      7

Recommended Posts

Hei folkens!

Da har den seperformelle tur-komiteen her på fluefiske.net samlet hordene og fastsatt en dato for årets Nordmarka-tur.

Valget falt på første helgen i juni.

Dato: (4), 5, og 6 juni.

Destinasjon: Elvann og Langvann.

Møtested: Hakadal stasjon. Fredag ettermiddag, eller lørdag morgen. (alt etter hvordan det passer for de som viser interesse.)

Overnatting: I medbrakt telt.

Pris: 0,- (Forutsetter eget fiskekort for marka selvsagt.)

Hver enkelt står for egen mat. Det blir selvsagt grilling og sosialt samvær på kvelden...

Besitter noen en presenning/lavvo, og gidder ta med denne kan jo det være ideelt som base-camp HQ.

Fortløpende info kommer etterhvert som vi mottar respons fra dere, og ser hvor stor interessen er/antall påmeldte.

Mvh. Joakim

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder

:cry: Dere får ha en god tur og skitt fiske....

( hadde tenkt å delta hvis det passet )

Er opptatt med å arrangere laksefiskekonkurranse i Aagaardselva denne helgen. Nærmere bestemt lørdag 5. juni.

Men det blir sikkert morro det og :D - OG - for alle dere andre som ikke kan bruke hele helgen - kan dere sette av lørdagen så er dere velkommne til å delta her.

( Kommer til å lage en annonse på forumet angående dette i begynnelsen av mai )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Har du tenkt deg noen påmeldingsfrist? Er litt vanskelig for meg å se så langt inn i fremtid i forhold til jobb og skole, men hvis det klaffer så slenger jeg meg på...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Dette høres fristende ut. Jeg er sannsynligvis med, men det er dessverre litt for tidlig å erklære seg helt banker... Ser ut som at jeg har helga fri. Vet mer uti april/mai.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Oj, dette blir et luksus problem. Laksefiskekonkuranse eller tur til Nordmarka. Hmm og alt dette midt i eksamenstiden. Etterlyser fortsatt noen som kan gi meg et brevkurs i ørretfiske :D Om jeg får det så blir det nok Nordmarka, mye også fordi det ville vært morsomt å treffe noen av de andre her på forumet. Sign meg på fra lør-søn. Laks får man jo alltids når man kommer til Finnmark :lol:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Henger meg på de andre her, hadde vært kult å bli med, men får avvente litt med å si noe for sikkert..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Hyggelig å se at folk er interesserte!

Men det er da flere ørret-fiskere som bor i Oslo-området her på forumet?

Ingen som lider av mindreferdighetskomplekser vel? 8)

Vi håper seff at alle og enhver vil finne en slik tur opplevelsesrik. Både når det kommer til fiske, det sosiale, og erfaringsmessig.

Her kan man nok lære mye av hverandre vil jeg tro.

Heng dere på folkens!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Får jeg bedt meg fri fra kjærring og unger og planlagt jobbinga sikkelig så blir jeg med.

Det må jo være med en som ikke er guru også...kanskje jeg lærer litt :)

mjoff

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Hei folkens....

Høres kult ut, hvis det passer hiver jeg meg på flyet fra Stavanger...

Hiver en 8manns lavo i sekken, så da har jeg i allefall plass til meg å all fisken jeg får (eller......) ;)

Hilsen en nybegynner

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Sikkert flere som kunne tenke seg å slå følge! Hold tråden synlig på forumet, så vil nok antall påmeldte vokse når det nærmer seg slutten av Mai.

Jeg blir foreløpig med...eh..litt langt fram i tid ennå...

Tommy

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Sliter litt med mindreferdighetskomplekser, men hvis noen kan sende meg en PM eller evt. poste her hva man trenger av utstyr og fluer osv.

Så er vel ikke turen så lang herfra :wink:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Du trenger sannsynligvis bare å komme Møller :)

Men hvis du har noen brune døgnfluer i str. 12 og 16, noen vingemaur, vanlige maur og kanskje noen nymfer og streamere burde du være godt dekka opp. Og stang, snelle og snøre er greit å ha. Det viktigste er ikke hva du fisker med, men hvor du fisker. Og ryktene sier 4-6 Juni er er en god tid dit vi skal :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Jeg tror andreas har noen rimelig ferske oppdateringer fra det aktuelle stedet etter en tur dit i dag, eller hva?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Alltid oppdatert!

Isen er borte, Elvann er fortsatt nedtappet, men på full fart opp. Var bare en liten ettermiddagstur i dag for å få lufta meg litt. Regn og lite insekter foreløpig. Blir ny tur på tirsdag, eller hva Joakim? Må ta en kikk i "lille rypetjern" veit du...

På gjensyn!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Hysj! Ikke røp for mye nå Andreas. Deltakerne må jo ha noe å glede seg til når Nordmarka-helgen kommer. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Hadde egentlig vært kult å hive seg med, men er midt mellom tre eksamner. Er det ikke mye kortere å gå til elvann fra elnes forresten? kanskje noen med planer om å kjøre :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Jeg har selvfølgelig eksamen den 7.juni. :evil:

Men jeg ser ikke bort i fra at det kan se meget stygt ut for den. Enkelte ting må man jo prioritere her i livet... :-?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Har selv et par eksamener før, og noen etter den helga... jaja, sånt ordner seg selv... :wink:

Det er kortere til Elvann fra elnes, ja, men det er kortere til fint base-camp område sentralt mellom langvann, trehjørningen, elvann, nedre+øvre øyvann fra Hakadal Verk! Vi blir jo sikkert en solid gjeng, som trenger litt områder å boltre oss på... Kjekt å ha 6-7 vann å velge mellom, alle innenfor 10-15min gange :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Hadde egentlig vært kult å hive seg med, men er midt mellom tre eksamner. Er det ikke mye kortere å gå til elvann fra elnes forresten? kanskje noen med planer om å kjøre :)

Her er det kun snakk om prioritering, har eksamen den 10/6 og skal levere en 60 siders markedsplan den 28/5. Tror jeg har noe som heter familieliv også. Nei du mhaugen du får finne på noen bedre unnskyldning eller bli med :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Jeg tror jeg hiver meg på jeg også :D

Men kikka litt på NSB og det virker som jeg må ta lokal tog fra Oslo S. til Hakadal.

Er det da snakk om T-bane eller?

:roll:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Ikke t bane men lokal tog.

Pass på å ta Lokal tog mot Jaren, ikke ta Gjøvik togene de stopper ikke på Hakkadal. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg