Hopp til innhold
Flugan

Gratulerer Tom Larsen

Recommended Posts

Tom Larsen gikk av sted og vant GL cup siste stevne i en-hånds fluekasting. Forholdene var mer enn vanskelig, med sterk og varierende vind fra alle retninger. Som den konkurransemannen han er, mestret han forholdene og vant det hele :clapping:

Larsen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder

Tusen takk for det! :biggrin:

Jeg var nok minst like overrasket som noen annen der over at jeg skulle gå til topps i Tønsberg. Som du sier Obbs, så var det veldig vanskelige forhold i går, og normalt så er det de mest erfarne som triumferer når forholdene er aller mest krevende. Selv om jeg har mye erfaring fra casting, så er jeg å regne som fersking i Guideline Cup. Jeg var litt heldig og klarte å få det til bedre enn det jeg har klart på trening i alle 3 delmomentene. Med andre ord, ikke noe jeg kan håpe å gjenta med det første. Så denne karamellen får jeg suge lenge på! :msn-wink:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Grattis Tom!

Hvem vant Tohånds?

Tusen takk for det! :)

Jeg var ikke der på søndag, men fikk SMS om at Mathias Lilleheim vant foran Stein Grønberg.

Regner med at resultatlister og artikkel om stevnet kommer på http://www.castingforbundet.no/ i løpet av dagen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg