Hopp til innhold
Mattis!

Loop/LTS tohånds!

Recommended Posts

hei Frode

Synes heller du skulle kjøpe deg noen kule sneller du har jo stenger nok :thumbup:

mvh Robin

På barndommens skole, Ila skole i Trondheim, lærte jeg flg. ordtak: "Har du klave får du ku." Overført til stang og snelleverdenen må det vel lyde omtrent sånn: "Har du stang får du snelle." :P

....først og fremst interessert uttalelser om de nevnte stengene før vi slipper løs alle snellefrikene!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder

Helt ærlig? X1 synes jeg bare du kan gi bort, til f.eks. meg..det er en skikkelig møkkastang :thumbup:

Med det sagt, så er vel X1 noe av det mest fullkomne jeg har vært borti.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Du blir ikke skuffet over Opti heller. Har en slik en selv. Du kunne kanskje prøve den nyeste varianten hvor du kan stille inn snellefestet for max balanse.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Slingshot 14` :clapping:

X1 kan pensjoneres;) Denne stanga er fullt på høyde m G.Loomis stinger glx 14` som etter manges mening er noe av det mest optimale som er produsert av stenger i denne lengden. Fantastisk kastepotensiale!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Har arva :biggrin: og ønsker synspunkter/erfaringer fra folket på flg tohånds:

Loop Opti 14ft # 9-10

LTS Slingshot 14ft #9

LTS X1 13´6" #9

Både slingshot og x1 er super stenger! Opti har jeg ikke testa!

Vanligvis arver man en bambusstang fra 1890, her var du heldig:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Velkommen etter Mattis..Nå må du få prøve det Beste du også.. Fått noe laks i år eller ???? Mvh Tom...X1 LTS:thumbup:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Hei Frode

Nå som du har arvet !!! jeg fikk bota mi i dag!!! du kunne ikke låne meg 8 tusen?? :blush:

Sorry Robin! Mari og jeg trenger hver nikkel til den nye havseileren vi har bestilt. 40 fotern har blitt litt for trang for oss to!!

Forresten, fornøyd med kollektivtrafikktilbudet mellom Stokke og Sandefjord?? Nettbuss, er det ikke?? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Var innom en forretning i sommer og da uttalte fyren som solgte stengene seg i svært rosende ordelag om Slingshot 13.2 og 15 ftern. Fullt så rosende var han ikke om 14ftern, den var litt sånn bob, bob...

Stemmer det, eller var det bare en litt sleivete, synsete uttalelse?

Uttal dere dere som kjenner 14ftern!!

Spør ellers spesifikt om X1 13.6 årets modell og Loop Opti 14ft?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Var innom en forretning i sommer og da uttalte fyren som solgte stengene seg i svært rosende ordelag om Slingshot 13.2 og 15 ftern. Fullt så rosende var han ikke om 14ftern, den var litt sånn bob, bob...

Stemmer det, eller var det bare en litt sleivete, synsete uttalelse?

Uttal dere dere som kjenner 14ftern!!

Spør ellers spesifikt om X1 13.6 årets modell og Loop Opti 14ft?

Har både 13,2 fot klasse 9 og 14 fot klasse 10 av slingshoten og er stor fornøyd med begge dog skulle jeg valgt igjen ville jeg gått for 15 foten istedet for 14 foten helt enkelt fordi den ekstra foten kommer godt med til synkesnørefiske ikke fordi det er noe galt med stanga... Synes den er helt rå bade kastemessig og som fiskestang. Hadde 14,6 X1 før denne og jeg har ikke helt klart å bestemme meg hvilken jeg liker best helt enda kan bare si at du sitter med noen av de beste stengene laget:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg