Nemoura 0 Rapporter innlegg Skrevet mars 23, 2010 (endret) Hei Det var mange som kastet godt i Oslo. Jan Vidar Josefsen var suveren på presisjon. På lengdedelen var Mikael Blomberg i en "egen klasse" med lengste kast på 36,09 meter. Det var også flere andre som kastet langt: Harald Økern Jensen kastet 35,2 m, Mathias Lilleheim 34,92 m, jan Vidar 34,91 m og Per Grønberg 34,63 m! Rett og slett imponerende! Her er et lite filmklipp fra 5# cupen i Oslo. 5# cup 2010 Oslo Blomberg P.S Takk til Mikael Blomberg for kastetips som virkelig hjalp! (skulle gjerne hatt disse tipsene før konkurransen) Rod og jeg retter også en stor takk til Terje Nielsen! Endret mars 23, 2010 av Nemoura Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på sosiale medier/andre steder
Nemoura 0 Rapporter innlegg Skrevet mars 24, 2010 enda et lite filmklipp fra Oslo: klikk her eller her Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på sosiale medier/andre steder
Snipa 0 Rapporter innlegg Skrevet mars 24, 2010 Ja, jeg er virkelig imponert over de gutta!! Ny rekord på lengde og 30 i press og greier. Jeg synes det er utrolig kult at vi har så gode kastere i norge. Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på sosiale medier/andre steder