Hopp til innhold

Recommended Posts

Hei alle fluefiskevenner!

Her vil det komme melding når bloggen på www.jazzandflyfishing.com oppdateres (ihvertfall når det er jeg som skriver).

Så kan man gå inn og lese, se på bilder eller video hvis man vil.

Kommenter gjerne saker og ting hvis dere har lyst - i bloggen vår eller her i tråden.

Mvh

Håvard

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder

Selv om jeg (enn sålenge) ikke er noen stor jazzfan, så har jeg stor glede av siden deres, med flere godt skrevne og interessante artikler og filmsnutter!

En Meget bra side!

Stå på!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Tusen takk fine tilbakemeldinger, begge to!

Når det gjelder status for TV-serien har jeg ikke lov å si noe som helst, så det blir no comments. Men jeg kan røpe at det skjer veldig spennende og uventede ting for tida...

Gledelig er det også at det ser ut som konseptet vårt slår an også utenfor Norden. Og websida/bloggen vokser jevnt og trutt.

Jeg må få lov til å skryte litt av www.utras.net også, Erlend. Sida ser meget lovende ut, og Flyalfs artikkel om sjøørretfiske var litt av et scoop! Veldig lærerikt og spennende, og på høy tid med litt stoff om sjøørretfiske fra andre steder enn Oslofjordområdet.

Endret av Håvard Stubø

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Tusen takk fine tilbakemeldinger, begge to!

Når det gjelder status for TV-serien har jeg ikke lov å si noe som helst, så det blir no comments. Men jeg kan røpe at det skjer veldig spennende og uventede ting for tida...

Gledelig er det også at det ser ut som konseptet vårt slår an også utenfor Norden. Websida/bloggen vokser jevnt og trutt.

Kult! Forventningene mine blir ikke mindre av litt hemmelighetskremmeri. :) Ut fra teaserne (og magefølelsen) så ser det ut til at dere har fått en og annen fin scene på tape. Og konseptet i seg selv er vel det mest orginale siden..? Gutta på tur?? Jeg korrigerer meg selv. Det mest orginale konseptet ever. Håper bare det kommer på tv utenfor fiskesesongen. De norske kanalene har tradisjon for å sende fiskeprogrammer mens døgnisene danser.. Med andre ord hadde det vært kjekt med premiere til uka!

Jeg må få lov til å skryte litt av www.utras.net også, Erlend. Sida ser meget lovende ut, og Flyalfs artikkel om sjøørretfiske var litt av et scoop! Veldig lærerikt og spennende, og på høy tid med litt stoff om sjøørretfiske fra andre steder enn Oslofjordområdet.

Takk for det. FlyAlf var grei og lot oss publisere en glimrende artikkelserie. Det er langt, både til Oslofjorden og Royal Albert Hall, og fiske etter sjøørret i Nord-Norge er en litt annen greie. Men jeg er redd vi kan ha skutt oss i foten. Vi fisker jo ofte med Alf, og nå har han skaffet seg bonuspoeng nok til å kunne kreve "first strike" til langt ut på sommeren.. :biggrin:

Lykke til med Spellemann i morra! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Artig!

Det er virkelig spennende å følge med på den flotte siden deres. Stå på :thumbup:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Ny dogmefilm om urbant fluefiske i Oslo på bloggen nå!

Inneholder bl.a. ørret på over kiloet tatt i sentrum vest og en sterk nytolkning av Jan Johanssons "Här kommmer Pippi Langstrump".

Enjoy

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Utrolig bra Håvard :)

Neste stoppested burde bli Øvresetertjern natt til 17. mai!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Hahahah! grin.gif

Fikk besøk av Lars Nilssen og Lars Lenth da jeg var i dammen igår, og de har laga en veldig kul film!

Dere finner den på www.larsoglars.no

Ligger også en annen ny sak på bloggen vår - et intervju med Joona og meg i amerikanske Bloodknot Magazine. Flink journalist, så det ble ganske artig, synes jeg.

Endret av Håvard Stubø

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Fantastisk! Nå må OFA ansette en "pond keeper" som kan ivareta og videreforedle denne perlen av et vassdrag. :clapping:

Hvordan var det forresten å ha en "nær Lars" opplevelse. Imponerende at du unngikk grisebukter med Lenth på flanken og Nilssen, med kamera, i bakslengen. Jeg kjenner at ærefrykten kommer krypende. :)

Han Johansson tolkeren føkka forresten opp nattesøvnen min forleden. Lå i telt et sted på Nordkalotten og fikk den faen ikke ut av hodet. Spesielt sluttlinjen i refrenget: "her kømmer faktisk jøaaaaeeee" roterer stadig i cortex.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Fantastisk! Nå må OFA ansette en "pond keeper" som kan ivareta og videreforedle denne perlen av et vassdrag. :clapping:

Hvordan var det forresten å ha en "nær Lars" opplevelse. Imponerende at du unngikk grisebukter med Lenth på flanken og Nilssen, med kamera, i bakslengen. Jeg kjenner at ærefrykten kommer krypende. :)

Han Johansson tolkeren føkka forresten opp nattesøvnen min forleden. Lå i telt et sted på Nordkalotten og fikk den faen ikke ut av hodet. Spesielt sluttlinjen i refrenget: "her kømmer faktisk jøaaaaeeee" roterer stadig i cortex.

Nei, de gutta er så ydmyke og hyggelige at det var bare veldig morsomt. Vi hadde en usedvanlig artig session i parken!

Og noen grisebukter ble det vel, men ikke fler enn vanlig;)

Det var også interessant og inspirerende å se hvor kjappe og proffe de er på story, filming og klipping.

En meget samspilt duo, rett og slett.

PS! Hvordan gikk det med fisket? Begynner å bli temmelig klar for Nordkalotten selv....

Endret av Håvard Stubø

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Nei, de gutta er så ydmyke og hyggelige at det var bare veldig morsomt. Vi hadde en usedvanlig artig session i parken!

Og noen grisebukter ble det vel, men ikke fler enn vanlig;)

Det var også interessant og inspirerende å se hvor kjappe og proffe de er på story, filming og klipping.

En meget samspilt duo, rett og slett.

At dere hadde det artig kom godt frem av filmen. Jeg kom definitivt i god stemning av å se på. Gleder meg til oppfølgeren. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

At dere hadde det artig kom godt frem av filmen. Jeg kom definitivt i god stemning av å se på. Gleder meg til oppfølgeren. smile.gif

Kan nesten ikke venteclapping.gifclapping.gif

Del dette innlegget

Lenke til innlegg