Hopp til innhold
Fluesmekker'n

Fullmåne 28. februar

Recommended Posts

I følge myten så skal børstemarken komme opp ved fullmåne, men da er det i sammenheng med temperaturen i vannet i tilfelle. Fullmåne er det jo tross alt hver måned, så jeg holder heller en knapp på fullmånen den 30 mars eller tilogmed fullmånen som kommer den 28 april.

Men med temperaturen som er hjemme nå om dagen så er det bare å smøre seg med tålmodighet

Eller gjør som meg, driter i det mesta av "regler" og fisker etter sø når jeg føler for det, uansett vær og vind ;)

Stram line blir det sikkert den 28 Feb om du drar ut da og finner åpent vann uansett

Du får gi en rapport om det skulle dukke opp en børstemark eller ti

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder

Ja, jeg rapporterer hvis jeg skulle ¨få no.. ;P Men regler er ingen regler! Jeg er typen som slipper ut fisk mellom 2kg og 800 gram fisker og tar fisk på halvkilon... ;P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

det er nok litt tidelig ja..men er det åpent vann der du holder te..så er det bare å prøve med en børstemark på kroken sjøørreten er altid hissig når den ser en børstemark trenger ikke å være sverming for at den ska bite over den :P hvar selv ute på fredagen å fikk en fin blank sjøørret på 1,4 så sjøørret er det uansett :P lykke til..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Ja, jeg rapporterer hvis jeg skulle ¨få no.. ;P Men regler er ingen regler! Jeg er typen som slipper ut fisk mellom 2kg og 800 gram fisker og tar fisk på halvkilon... ;P

ble det no børstemarksverming fluesmekker'n????????????

Del dette innlegget

Lenke til innlegg