Hopp til innhold
esch-tjok

Netthandel - hva gjør jeg galt?

Recommended Posts

Fy f.... jeg ler meg i hjæl

Jeg prøver fortvilet og handle på nettet, men får det ikke til. Har registrert meg for sikker netthandel med passord og det hele, plenty med peeng på konto, men blir såkalt avvist av innløser. Har prøvd og bytte passord, men det hjelper heller ikke.

Og når de spør etter kontrollsiffer, er det pinkoden på bankkortet mitt eller er det et annet siffer som blir brukt? Jeg prøver og betale med Visa.

Som dere sikkert har skjønt nå så har jeg aldri handla på nettet før.

esch-tjok :blink: :blink:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder

Jeg prøver fortvilet og handle på nettet, men får det ikke til. Har registrert meg for sikker netthandel med passord og det hele, plenty med peeng på konto, men blir såkalt avvist av innløser. Har prøvd og bytte passord, men det hjelper heller ikke.

Og når de spør etter kontrollsiffer, er det pinkoden på bankkortet mitt eller er det et annet siffer som blir brukt? Jeg prøver og betale med Visa.

esch-tjok :blink::blink:

gi meg kortnummeret ditt, passordet og de siste siffrene i stripen bak på kortet så

kan jeg hjelpe deg :clapping: neida. google ccv number, så finner du det ut :biggrin:

ccv = kontrollsiffer

Endret av Polkapung

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Eller så kan jeg fortelle deg hvor du finner ccv. :clapping:

Det finner du i samme rubrikk som du har signaturen din. er en tallrekke og 3 sifer som står for seg selv på høyresiden bak på kortet. :msn-wink:

Dette kombinert med all den andre informasjonen de ber om under betaling så er du i mål :thumbup:

Her finner du bilde av ccv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

esch-tjok :blink::blink:

Tommelfingerregel er hvertfall og holde pin koden for deg sjøl, det bruker og stå en beksrivelse "what is ccv" og da ser du at det er 3 siffer på baksiden av kortet hvor din signatur er.

Lykke til!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Forøvrig er det ofte lurere å bruke et kredittkort enn et bankkort til slikt. Hvis noe galt skulle skje, så slipper du å sitte med tom konto og sperret bankkort. I tillegg gir enkelte kredittkort ekstra tjenester ved endel kjøp (utvidet garanti, egen forsikring, mer strømlinjeformet prosess for krangling hvis du ikke er fornøyd med varen osv), og dette er sjelden bakt inn i VISA/MC delen på bankkort. Alt dette vet jo banken din mest om.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Takk for all hjelp folkens.

Ett stk. Stinger GLX er herved bestilt 14ft. 9-10. Hadde to stk på hånda her tidligere som var bestilt fra elbe gjennom en butikk på romerike.

En kamereat av meg og jeg skulle ha hver vår, men slik gikk det ikke. Elbe var imellom to lagre, og da klarte de og rote bort de to de hadde igjen i flytteprosessen. (SURREHUER). :clapping:

esch-tjok :thumbup:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg