Hopp til innhold
Jeweler

Jubileumstilbud på SkittFiske

Recommended Posts

Har lest dine inlegg flere ganger. Du eier tydeligvis ikke folkeskikk, henger ut ulike butikker (ikke bare Skittfiske) som du selv ønsker. Hva er agendaen? Hvorfor ikke stå fram med fult navn? Om det du sier ang kjøp på kr 40-50 tusen på skittfiske er sant, burde du vel kunne stå fram? Du skjønner ikke selv det du skriver, du henger ut mange butikker på ulike forum uten grunn (ikke bare skittfiske)Stå fram med navn som en mann, og ikke skjul deg som anonym? Da får vi fakta fram, håper du er MANN nokk til det?

TJ

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder

Har lest dine inlegg flere ganger. Du eier tydeligvis ikke folkeskikk, henger ut ulike butikker (ikke bare Skittfiske) som du selv ønsker. Hva er agendaen? Hvorfor ikke stå fram med fult navn? Om det du sier ang kjøp på kr 40-50 tusen på skittfiske er sant, burde du vel kunne stå fram? Du skjønner ikke selv det du skriver, du henger ut mange butikker på ulike forum uten grunn (ikke bare skittfiske)Stå fram med navn som en mann, og ikke skjul deg som anonym? Da får vi fakta fram, håper du er MANN nokk til det?

TJ

Synes innleggene dine her er merkelige, og tenkte jeg skulle sjekke om det var noe hold i det du sier. For å være helt ærlig fant jeg ingen ting annet enn komentaren min om Harris sportsmail fra 2008. Den er jammen gjort godt rede for den også, som denne her. Kunne liksom ikke huske at det du påstår om meg stemmer, og det gjorde det jo heller ikke...

Siden du var så elskverdig å google meg tenkte jeg at jeg skulle gjøre det samme med deg! Noe av det første jeg fant var telefonnummeret ditt. Og etter et søk på 1881, viser det seg at nummeret ditt er registrert på Skitt fiske :) Morsomt!

Videre ser jeg du er kjempeflink til å starte tråder rundt om på nettforum som omhandler produkter fra skitt fiske, eller å henvise til produkter derfra. Ikke ulik denne trådens "opprinnelse"...

Morsomt at min påstand om skitt fiskes kynisme viser seg i et forsøk på å dementere min kredibilitet. Min kredibilitet er ikke større enn mine 800 fisketimer i året, min generelle "perverse" utstyrstrang og mitt petimeter på at ting "skal være ordentlig", og på plass. Men sånne er det jo relativt mange av...

Men hva mener du jeg heller burde bidra med? En oppfordring til skitt fiske kunne jo være å registrere seg som skitt fiske, å argumentere ut i fra et forhandler ståsted!? Om de var seriøse MENN mener jeg... Ikke ulikt Parabolflua og Nordisk.

Endret av Polkapung

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Hei!

Er ikke du ansvarlig redaktør? Er det slik at man på ditt forum kan kalle alle hva man ønsker uten belegg? (useriøs) (bedriten) (møkka butikk) osv. Er dette seriøst? Tror ikke ansvarlige redaktører synes det. Du er ikke en ansvarlig redaktør når du lar slike inlegg slippe gjennom (uten kilde sjekk) at vedkommene har belegg for det han sier. Dt er rett og slett arekrenkende oppførsel mot vedkommende butikk som drives. Det er ikke slik at man kan skrive hva man vill på internett uten at det får konsekvenser. Du som ansvarlig redaktør bør stoppe dette før dette går for langt og slik at slike inlegg slipper og ødlegge dette forumet.

TJ

Heisan Tjokkis,

Stemmer det at du jobber hos Skittfiske eller har en annen tett tilknytting? Hvis det stemmer bør du stå frem og beklage til alle på forumet her for å drive "dobbelspill". Da er det laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt over streken. :nono:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Synes innleggene dine her er merkelige, og tenkte jeg skulle sjekke om det var noe hold i det du sier. For å være helt ærlig fant jeg ingen ting annet enn komentaren min om Harris sportsmail fra 2008. Den er jammen gjort godt rede for den også, som denne her. Kunne liksom ikke huske at det du påstår om meg stemmer, og det gjorde det jo heller ikke...

Siden du var så elskverdig å google meg tenkte jeg at jeg skulle gjøre det samme med deg! Noe av det første jeg fant var telefonnummeret ditt. Og etter et søk på 1881, viser det seg at nummeret ditt er registrert på Skitt fiske :) Morsomt!

Videre ser jeg du er kjempeflink til å starte tråder rundt om på nettforum som omhandler produkter fra skitt fiske, eller å henvise til produkter derfra. Ikke ulik denne trådens "opprinnelse"...

Morsomt at min påstand om skitt fiskes kynisme viser seg i et forsøk på å dementere min kredibilitet. Min kredibilitet er ikke større enn mine 800 fisketimer i året, min generelle "perverse" utstyrstrang og mitt petimeter på at ting "skal være ordentlig", og på plass. Men sånne er det jo relativt mange av...

Men hva mener du jeg heller burde bidra med? En oppfordring til skitt fiske kunne jo være å registrere seg som skitt fiske, å argumentere ut i fra et forhandler ståsted!? Om de var seriøse MENN mener jeg... Ikke ulikt Parabolflua og Nordisk.

Fant du alt det ved å Google "tjokkis"? :biggrin:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Fant du alt det ved å Google "tjokkis"? :biggrin:

Det tok meg nøyaktig 30 sek å finne samme informasjon som Polkapung.

Om ikke Tjokkis har en veldig god forklaring på dette så er det et voldsomt overtramp. Og det setter ikke akkurat butikken i et godt lys, selv om de sansynligvis vil hevde at de ikke har noe med dette å gjøre!

RuneW

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

:msn-wink: Du kan sirkle deg inn på mye i Google (+ noen andre søkemotorer som er litt mer spesialiserte på enkelte områder). Noen ganger enkelt, noen ganger tar det mer tid. Det kommer an på nysgjerrighet, hvor mye du vil finne ut og litt søketeknikk. Og hvor mye tid du vil bruke på det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Hvordan i all verden klarer dere å finne ut detta?

Jeg er ikke noen "kløpper" på Gugel skjønner jeg.

Fant ikke en dritt jeg heller....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Problemet til en butikk som bevist spammer for å komme høyt opp i søkemonitorer, er at de legger igjen mange spor.

Ikke spesielt tidkrevende eller vanskelig å finne... Det morsomme å "google" nå er "jubileumstilbud på skitt fiske" :thumbup:

Snakke meg om å skyte seg selv i foten :clapping:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Heisan Tjokkis,

Stemmer det at du jobber hos Skittfiske eller har en annen tett tilknytting? Hvis det stemmer bør du stå frem og beklage til alle på forumet her for å drive "dobbelspill". Da er det laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt over streken. :nono:

Denne Tjokkisen er jevnlig innom FF.net, senest for en halvtime siden, men det ser ikke ut til at han ønsker å skrive mer i denne tråden......... :msn-wink:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Denne Tjokkisen er jevnlig innom FF.net, senest for en halvtime siden, men det ser ikke ut til at han ønsker å skrive mer i denne tråden......... :msn-wink:

:scared: Det er vel kun Jagland klarer å komme på dette nivået.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

hehe varmer ett gammelt forumdyr å lese en slik tråd :)

Kommer sikkert til å handle på Skitt fiske selvom folk tydligvis litt høyt oppe i systemet der går inn på ett forum og angriper personer som rakker ned på selve selskapet og fremstår som han ikke har noen tilknytning til selskapet :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

If you dont have anything nice to say.

Dont say nothing

Dette høres ut som en klar oppfordring til å skru opp temeperaturen i debatten noen hakk! :thumbup:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Dette høres ut som en klar oppfordring til å skru opp temeperaturen i debatten noen hakk! :thumbup:

Jeg har i alle fall frigitt navnet mitt til skitt fiske. Så kan de sjekke "kontoen" min om de vil. Så finnes det vel noen

regler rundt behandling av kontoinformasjon. Blir spennende å se HVA SKJER NÅ!? Uff... tenk om jeg ikke får

handle der mer!? Eller blir saksøkt for æreskrenkelser!? huff og huff....

Endret av Polkapung

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

:msn-wink: Kundeopplysninger skal alle forretningsdrivende holde for seg selv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Problemet til en butikk som bevist spammer for å komme høyt opp i søkemonitorer, er at de legger igjen mange spor.

Ikke spesielt tidkrevende eller vanskelig å finne... Det morsomme å "google" nå er "jubileumstilbud på skitt fiske" :thumbup:

Snakke meg om å skyte seg selv i foten :clapping:

Du er tydeligvis langt bedre til å Google enn meg. Jeg finner ingenting jeg... :unsure:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Kanskje tydelig hvorfor de kaller ser SKITT fiske i dobbel forstand.

I FFnet verden anses nok dette som er grovt overtramp Tjokkis, men i den virkelige verden tror jeg ikke folk i Libya, Egypt, Kina, India, USA eller 99.99% av den norske befolkning bryr seg.

Huff tipper shitfish går konkurs etter dette!

Endret av Tres Bien

Del dette innlegget

Lenke til innlegg