Hopp til innhold
Jeweler

Jubileumstilbud på SkittFiske

Recommended Posts

Må dere slutte og klage på SF de har bare et veldig begrenset utvalg til de ekstreme prisene.

La oss som handler der få et godt kjøp innimellom. Det er jo ikke alle som er på kjempe godfot

med den lokale utstyrsbutikken og får kjempe priser der. Dessuten er det jo en hel del yngre og

andre dyktige fluefiskere som ellers ikke hadde hatt kjangs og få seg skikkelig utstyr..

Flott Skittfiske

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder

Har ingen ting med dumpingpriser på middelmådig utstyr å gjøre i alle fall :biggrin:

Håper dette er en så seriøs side at noen tar affære slik at Polkapung blir utestengt fra dette forumet. Dette er jo rett og slett på et nivå som ikke hører hjemme noen steder. Hvilket belegg har man for og utale seg på denne måten. Har kjøpt utallige produkter på skittfiske.no og alltid fått servise og blitt godt ivaretatt. Blir forundret av slike kommentarer slipper igjennom på et slikt forum.

TJ

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Om Pulkapung har dårlige erfaringer med Skitt Fiske, så etter en slik uttalese skylder han vel oss en forklaring.:unsure:

Man kan ikke gå å erge seg over at man igår betalte full pris for noe man i dag får til det halve. Igår syntes man varen var værd prisen, og tok en beslutning der og da.

Hvor lenge skal man vente?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Blir skuffet over noen kommentarer her. SF dumper denne gangen prisene på Loop som sannelig er overpriset fra før. Samme gjorde de på Guideline stenger forfjor. Fikk rasket til meg noen godsaker til en rimelig penge og det var og det som skulle til for å skaffe meg flere GL stenger da XXL kjørte en tilsvarende ukeskampanje i høst. Det var kuppene på SF som fikk det til å gå opp for meg at GL er supre saker og tenker da på LPXe stengene.

SF har og ved 2 anledninger håndtert reklamasjoner for meg på en utsøkt måte. Har absolutt ingenting å klage på vedr. SF

Tipper heller at slike "oppgulp" kommer fra de som kjøpte utstyr til fullpris og som oppdaget at greiene ble solgt få måneder senere til vesentlig lavere priser. Det er ingen god følelse men slik er det nå engang blitt og det gjelder det meste av saker som man kjøper. Elkjøp valgte jo å prise opp produktene rett før julehandelinnspurten begynte. Er ikke det heller kynisk..?

Salaren

Endret av Salaren

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Om Pulkapung har dårlige erfaringer med Skitt Fiske, så etter en slik uttalese skylder han vel oss en forklaring.:unsure:

Man kan ikke gå å erge seg over at man igår betalte full pris for noe man i dag får til det halve. Igår syntes man varen var værd prisen, og tok en beslutning der og da.

Hvor lenge skal man vente?

Det han skriver er på et så lavt nivå som ikke hører hjemme på et slikt forum. Jenter på ungdomskolen driver på med slikt, ikke seriøse fluefiskere. Om man har noe og utsette på en butikk er man MANN og tar kontakt klager og ordner opp. Håper engang for alle at han blir utestengt og aldri slipper inn på dette forumet igjen. Han har kommet med utallige oppgulp om Skittfiske over lang tid nå.

TJ

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Nå ser det ikke ut til at Polkapungs ord "bedritne" blir tatt særlig seriøst. "Motinnleggene" veier opp for det. Medlemmene må nå kunne få diskutere erfaringer her og der – og ikke bare de solsiden.

For øvrig virker ikke linkene til SF, alle fører deg til forsiden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Nå ser det ikke ut til at Polkapungs ord "bedritne" blir tatt særlig seriøst. "Motinnleggene" veier opp for det. Medlemmene må nå kunne få diskutere erfaringer her og der – og ikke bare de solsiden.

For øvrig virker ikke linkene til SF, alle fører deg til forsiden.

Hei!

Er ikke du ansvarlig redaktør? Er det slik at man på ditt forum kan kalle alle hva man ønsker uten belegg? (useriøs) (bedriten) (møkka butikk) osv. Er dette seriøst? Tror ikke ansvarlige redaktører synes det. Du er ikke en ansvarlig redaktør når du lar slike inlegg slippe gjennom (uten kilde sjekk) at vedkommene har belegg for det han sier. Dt er rett og slett arekrenkende oppførsel mot vedkommende butikk som drives. Det er ikke slik at man kan skrive hva man vill på internett uten at det får konsekvenser. Du som ansvarlig redaktør bør stoppe dette før dette går for langt og slik at slike inlegg slipper og ødlegge dette forumet.

TJ

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Bedriten - er et hardt ord.

Forøvrig synes jeg at det skal kunne godtas i vokulabare termer i tråden :msn-wink:

Men hvis det skal det - så må selvsagt årsaken for denne termen - angis.

Å angi noen som bedriten - uten begrunnelse - er ganske lavmålt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Beklager! At det ble en diskusjon ut av ordbruken "bedriten" har gått meg hus forbi! msn-wink.gif

Hvorfor jeg bruker ordet bedriten? Vel, jeg har mine grunner for det! Jeg har tidligere nevnt at jeg mener skitt fiske tar rotta på

både enkelte merker og lokale bedrifter. De markedsfører ganske kynisk til tider synes jeg, og jeg har ikke sett maken til

hvor mange "tilbud" perioder det er mulig å kjøre etter hverandre. Jeg vet mange mener dette kommer forbrukere til gode osv...

Men det er min mening at vi taper på dette. Selv handler jeg mest i utlandet når det gjelder utstyr, så jeg sitter litt i glasshus!

Men jeg stikker ofte også innom lokalt!

(Dette trenger ikke diskuteres en gang til!!)

Jeg har vel brukt rundt 40 til 50 tusen på skitt fiske opp gjennom årene, så jeg føler jeg har et vist grunnlag for å kalle butikken "bedriten". Jeg handler fortsatt der i små kvanta på forbruker utstyr - sånn innimellom. For meg som etterhvert har blitt mere bevist på kvalitet på utstyret, er det etter min mening andre mere spesialiserte butikker man heller finner de gode "tilbudene" - Og hvem kan påstå at de har møtt bedre kunnskap og service hos skitt fiske enn feks. Nordisk fiskeutstyr!??

Problemene jeg har hatt med skitt fiske har kommet når jeg har bestilt i større kvanta. Dette har skjedd meg to ganger privat - og en gang i bedrift. To år på rad hadde jeg lagt ut tusenvis på tusenvis for å være klar til laksesesongen, for så å få feilsendt, for sent sendt opptil flere ganger. En god mnd etter sesongstart var alt på plass.... Jajaja - så kommer alle som sier de bare har gode erfaringer osv. GODE erfaringer har også jeg med skitt fiske!

Men poenget mitt! Dere er noen lettlurte tullinger om dere tror dere får et synkende loop skip på billigsalg og tenker at dere får gode billigere stenger. Der er ikke en kjeft i norge som lenger tør ta inn scierra - og dette har da kommet forbrukeren til gode hvordan?

Jeg tør påstå at jeg nettopp har kjøpt en særdeles bedre stang til samme pris som dumpingen på loop. Etter litt forhandling har jeg ordnet meg en Winston BIIIX til 3000 kroner og en Abel snelle til samme pris. Uten at jeg har noe kontaktnettverk og venne "priser" liggende for hand. Dog på frakt, men det er en annen ting.

Alle butikker har forhandlingsrom, og da er det opp til den enkelte om de vil handle hos "lagerpushere" som har begrenset kunnskap om det de selger, eller om man vil søke kundeforhold med folk med lidenskap for det de holder på med, har kunnskap og setter sin ære på service. Du må gjerne handle biffen din på rema, men da må du tåle at noen sier at det er dårlig kjøtt som selges fra pall!

Som jeg ser det, er Skitt fiske også en SVÆRT begrenset butikk for de som er lidenskapelig opptatt av fluefiske, vær snill å ikke tro noe annet!msn-wink.gif

Endret av Polkapung
  • Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Ærlig talt, leste du igjennom før du posta? :S

Du henger ut folk som kjøper der, men handler fremdeles selv. Du tar selvkritikk på det, men fortsetter å gjøre det. Du har handlet der for 40-50.000 (mange handler går jeg utifra teksten din), nevn meg en NETTbutikk som ikke surrer til tider med forsendelser? Dette gjelder OGSÅ nordisk.

Kvaliteten på personalet, kan mye mulig være dårligere enn andre steder.. Men som et alternativ til de som ikke ønsker å betale overpris så ser jeg jo nytten av Skittfiske.

Du kritiserer LOOP og mener du har kjøpt deg en Scierra stang som er mye bedre, dette er da ærlig talt en smakssak? Selv om jeg liker Loomis HLS stenger -- påstår jeg ikke de er bedre enn andre, selv om jeg personlig er overbevist om det?

Jeg har ingen egeninteresse i Skittfiske, men det må da være lov å tenke anderlednes her i landet og ikke bli hengt ut på en gapestokk av den grunn.

Skitt fiske syntes jeg er ett positivt tilskudd for de fleste fiskeinterisserte rundt forbi, de har vel knapt noe ekspertområde (feks fluefiske), men mer en "allaround`er"...

Endret av Marius-

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Har ikke selv noen dårlig erfaring med Skittfiske. God service og priser. Tar et eller to besøk i butikken hvert år og blir alltid bedt på kaffe av Steve og en hyggelig prat. Men har også opplevd at ikke alltid de fått med alt når jeg har bestilt. Men det har aldri vært et problem å fått det fikset kjappt og greit. Er også klar over at det "lager" salg til tider, men hvis en vet hva en skal ha er det greit det og. Tipper jeg bruker 20% av mitt utstyrsbudsjett på skittfiske, resten fordeler jeg på lokale . Og 50% på turutstyr kjøpes på Skittfiske.

En annen ting som er viktig å få med er at Skittfiske var med sponset "lus på sjøørret" med premier. Tror de brukte 3 min å svare posetivt på mailen at det er de med på.

Greit å treffe folka bak og. Og til å være Finnmarking synes jeg at Steve er grei :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Ærlig talt, leste du igjennom før du posta? :S

Du henger ut folk som kjøper der, men handler fremdeles selv. Du tar selvkritikk på det, men fortsetter å gjøre det. Du har handlet der for 40-50.000 (mange handler går jeg utifra teksten din), nevn meg en NETTbutikk som ikke surrer til tider med forsendelser? Dette gjelder OGSÅ nordisk.

Kvaliteten på personalet, kan mye mulig være dårligere enn andre steder.. Men som et alternativ til de som ikke ønsker å betale overpris så ser jeg jo nytten av Skittfiske.

Du kritiserer LOOP og mener du har kjøpt deg en Scierra stang som er mye bedre, dette er da ærlig talt en smakssak? Selv om jeg liker Loomis HLS stenger -- påstår jeg ikke de er bedre enn andre, selv om jeg personlig er overbevist om det?

Jeg har ingen egeninteresse i Skittfiske, men det må da være lov å tenke anderlednes her i landet og ikke bli hengt ut på en gapestokk av den grunn.

Skitt fiske syntes jeg er ett positivt tilskudd for de fleste fiskeinterisserte rundt forbi, de har vel knapt noe ekspertområde (feks fluefiske), men mer en "allaround`er"...

Spørsmålet er vel heller om DU har lest igjennom teksten!? Mye der jeg mener jeg ikke påsto!? Jeg henviste vel i utgangspunktet trådstarer til en bedre snelle på samme butikk, gjorde jeg ikke!?. Og slengte en "dårlig" kommentar som tydelig skapte reaksjoner!?

Jeg har gjort rede for hvorfor jeg ikke "omfavner" markedsføringen til skitt fiske og heller ikke produktene deres. Om folk elsker dem, så skal jeg holde kjeft jeg...Men jeg mener fortsatt at dere tar feil msn-wink.gif

Endret av Polkapung
  • Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Jeg handler også på skitt fiske, men hovedsaklig ukompliserte kjøp.

Her finner jeg i alle fall på nettet hva de har, du får jo vite med en gang om de har på lager. Butikk og nettbutikk samt lager er et og samme.

Selv om jeg bor relativt nært, så forkommer det at jeg fortrekker postforsendelse, det blir alikevel billigere enn å kjøre tur retur ohmy.gif (faller ikke for mange av fristelsene da)

Har man gjort seg opp en mening om hva man skal ha, er det varer som føres av SF så er det vel ukomplisert. Ikke alle forretninger har ekspeditører som er like bra eller bedre på fluefiske enn en sjøl :P

Var nedom på lørdag å rasket med meg hva jeg på forhånd hadde sjekket om var på lager / butikk. Deriblant noe som de andre forhandlere ikke syntes er up to date (siste skrik fra Loop) selv om den gamle "dritten" er mye bedre enn hva som nå liksom er gangbar vare. På toppen av det hele får man det til en hyggelig pris. (sikkert ikke værd mer enn halvparten av dette heller)

Thank you Skitt Fiske :thumbup:

tillegg

Så meg ut en lekker sak for et par uker siden, kjøpelysten var påtrengende. Bare tiden det tok for å bestemme seg var det som skulle til for at godbiten var borte. Ja borte, en frekk f... hadde kommet meg i forkjøpet. Det var tydelig vis bare en slik lekkerbisken de hadde å tilby. Neste gang en slik dukker opp hugger jeg direkte.uten vidre grubling. :msn-wink:

Endret av Nobody

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Har ikke selv noen dårlig erfaring med Skittfiske. God service og priser. Tar et eller to besøk i butikken hvert år og blir alltid bedt på kaffe av Steve og en hyggelig prat. Men har også opplevd at ikke alltid de fått med alt når jeg har bestilt. Men det har aldri vært et problem å fått det fikset kjappt og greit. Er også klar over at det "lager" salg til tider, men hvis en vet hva en skal ha er det greit det og. Tipper jeg bruker 20% av mitt utstyrsbudsjett på skittfiske, resten fordeler jeg på lokale . Og 50% på turutstyr kjøpes på Skittfiske.

En annen ting som er viktig å få med er at Skittfiske var med sponset "lus på sjøørret" med premier. Tror de brukte 3 min å svare posetivt på mailen at det er de med på.

Greit å treffe folka bak og. Og til å være Finnmarking synes jeg at Steve er grei :P

Det er bra de er med å sponser.For da vi hendvente oss rundt om til fiskebutikker da vi skulle starte et prosjekt for ungdommer med rusproblemer, med fokus på fiske og friluftsliv - var de ikke interisert. Men det er vel lite pr i forskjellige fora for dem å sponse noe sånt. Ikke kunne de tilby særlig med avslag heller. Men prosjektet er oppe å går det - med andre bidragsytere -og det fungerer...

Endret av Polkapung
  • Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Skitt fiske er flotte saker. Men at "bedriten" skulle være en ærekrenkelse? Hallo, holdt på å knekke av latter :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Men at "bedriten" skulle være en ærekrenkelse? Hallo, holdt på å knekke av latter :-)

Syns vel også at akkurat dette tok litt av.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Get a life..... Besserwisser.....!

Mener å huske at du også har vært innom div salgstråder her inne å kritisert både pris og kvalitet. Eller har du ikke...?? Det er også å henge ut en person! I tilegg er det ødeleggende for selger. Eller skjønner du ikke det?? Sikkert flere her inne som har erfart dette... Få denne mannen laaaang ut av dette forumet!!!!

Og jeg gidder ikke diskutere dette videre i tråden!!! Red. får avgjøre.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Har også bare positive erfaringer med Skittfiske, knallbra at vi har en prispresser på utstyr.

Helt sikker på at sånne butikker har fått fler til å fiske med fluestang og det synes jeg er positivt.

Bare fordi det er fluefiske-utstyr det gjelder så skal vi liksom ikke ha en "billig" butikk på markedet?

Dere samme som klager så fælt over de lave prisene, handler helt sikkert matvarer der det er billig, og

kjøper bensinen der den er billigst...men når det gjelder fiskeutstyr er alt liksom så forbanna hellig?

Hva med Oddvars kolonial på hjørnet?? kan ikke dere betale 10 kr ekstra for melka og 3 kr ekstra pr liter

for bensinen så Oddvar kan drive altmulig butikken sin i 10 år til??

Nei, fordi det skal være så fluefiskepolitisk korrekt å forsvare de "lokale" sjappene med overpriset utstyr,

skal man forsvare de med nebb og klør.

Velkommen til 2011, det er priskrig på alt fra fyrstikker til barnevogner...og hvorfor skal det ikke være det

på fiskeutstyr???

Jeg handler det er billigst, og det med SVÆRT god samvittighet.

Skittfiske.no har skjønt det, de driver butikk i 2011, ikke 1983.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Har også bare positive erfaringer med Skittfiske, knallbra at vi har en prispresser på utstyr.

Helt sikker på at sånne butikker har fått fler til å fiske med fluestang og det synes jeg er positivt.

Bare fordi det er fluefiske-utstyr det gjelder så skal vi liksom ikke ha en "billig" butikk på markedet?

Dere samme som klager så fælt over de lave prisene, handler helt sikkert matvarer der det er billig, og

kjøper bensinen der den er billigst...men når det gjelder fiskeutstyr er alt liksom så forbanna hellig?

Hva med Oddvars kolonial på hjørnet?? kan ikke dere betale 10 kr ekstra for melka og 3 kr ekstra pr liter

for bensinen så Oddvar kan drive altmulig butikken sin i 10 år til??

Nei, fordi det skal være så fluefiskepolitisk korrekt å forsvare de "lokale" sjappene med overpriset utstyr,

skal man forsvare de med nebb og klør.

Velkommen til 2011, det er priskrig på alt fra fyrstikker til barnevogner...og hvorfor skal det ikke være det

på fiskeutstyr???

Jeg handler det er billigst, og det med SVÆRT god samvittighet.

Skittfiske.no har skjønt det, de driver butikk i 2011, ikke 1983.

:clapping: :thumbup:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg