Hopp til innhold
joa

Tips til kjøp av ny #7

Recommended Posts

Hei jeg trenger tips kjøp av ny sjuer stang. Jeg har brukt Guideline Awm i to år, er rimelig fornøyd med den. Har ødelagt den og vil da prøve noe nytt. Men helst med litt rask aksjon som tåler litt vind. Vil helst ikke bruke mer en 2000kr. Og det burde helst være ok garanti! Vurderer å kjøpe Lpxe eller rs-en eller Lecie. Noen erfaringer, eller ande tips, tilbud?

på forhand takk!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder

Sjekk ut Redington CPS eller CPX, på sidene til Nordisk.

Dette er meget gode og forholdsvis rimelig stenger med livstidsgaranti(har selv erfart at garantiordningen fungerer bra)

Har en Cps 9" #6 selv som jeg har brukt mye etter SØ,

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

LPXe RS #7 e helt rå! Med en Guideline Coastal # 7 har jag aldrig kastat bättre! Har slitit i många år med en gammal versjon av Vision, men med denna har du kontroll, kastar långt o så e den kanon o køra fisk på! Kanske lite kort bara 9f, men før den prisen på skitfiske.no kan ja inte säga mer än att ja e otroligt nöjd!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Prøv Greys G-tech og Zpey Z1! Begge anbefales på det varmeste :)

Han ville ha noe før ca 2000 kr ikke 4000kr...! :msn-wink:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Når vi er i gang med drømmestenger må jeg bare benytte muligheten til å skryte Scott X2S opp i skyene! for en fantastisk stang etter Sjøørrett, passer min stil helt vanvittig bra :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

G.Loomis Native Run Quinault 9,6' #7 til 2 500 hos Baardsen

Tror denne er er noe av det beste kjøpet ute på markede for tiden. Og er du ikke fornøyd med stangen så tror jeg du alltid kan få bytte den inn med noe annet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Har ytret min mening om dette tidligere i sommer: Lecie er KANONstenger! Kombinert med f.eks. Coastal eller 4cast line fra GL, så har du ei lett, harmonisk, spenstig stang med GOD kastefølelse og ryggrad til å kjøre forholdsvis stor fisk.

Og her finner du den godt innenfor prisramma di: http://www.skittfiske.no/aspx/produkt/prdi...aspx?plid=49630

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Jeg kan anbefale LPXe #7 (9,5 fot). Synes det er en meget bra allroundstang til litt tyngre enhåndsfiske. Brukte den mye i sommer, og den fungerte utmerket til både stoore gjeddefluer og tunge bottle-tuber, samtidig som den også var følsom nok til å funke på uværsfiske etter ørret i større fjellvann og elver. Også ypperlig til sjøørretfiske ved kysten i litt røffere vær.

Endret av Håvard Stubø

Del dette innlegget

Lenke til innlegg