AlfChristian 2 Rapporter innlegg Skrevet august 5, 2009 Hei! Driver og ser på litt forskjellige apps til iphone, men jeg føler det er noe viktig som mangler! Er det noen som vet om noen kule applikasjoner? En oversikt over døgnfluer med klekketid, kjennetegn og anbefalt flue hadde jo vært fantastisk :) Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på sosiale medier/andre steder
Anne 0 Rapporter innlegg Skrevet august 5, 2009 Flo og fjære, vær, sverming børstemark, temperatur i elver og vann... Det er mange apps som sikkert kan lages og som alt finnes, men jeg har ikke sett - og egentlig ikke søkt så mye - på klekkinger og insekter. Men sex activity-apps finnes, skreiv bla'e. Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på sosiale medier/andre steder
AlfChristian 2 Rapporter innlegg Skrevet august 6, 2009 Flo og fjære, vær, sverming børstemark, temperatur i elver og vann... Det er mange apps som sikkert kan lages og som alt finnes, men jeg har ikke sett - og egentlig ikke søkt så mye - på klekkinger og insekter. Men sex activity-apps finnes, skreiv bla'e. Det finnes det nok av ja Vi får håpe at noen ser denne tråden og går igang å lage Den ultimate fluefiske appsen :) Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på sosiale medier/andre steder
snooze 0 Rapporter innlegg Skrevet juni 1, 2010 Knute apps finnes jaffal! Søk bare på "fishing knots" i app store! Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på sosiale medier/andre steder
Nilsson 0 Rapporter innlegg Skrevet juni 15, 2011 iSolunar er en app som tar for seg "napptider" ;-) Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på sosiale medier/andre steder
Stinger Streamdance 16 Rapporter innlegg Skrevet juni 15, 2011 The Shack ( Radioshack) har en stilig app. Der får du det nyeste rundt Pro tour laget med tidenes beste sykkel manager Johan Bruynell (trener for tilsammen 9 sammenlagtvinnere i Tour De France). Å selvfølgelig info om tidenes idrettsutøver: LANCE ARMSTRONG!!! Anbefales! Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på sosiale medier/andre steder
asghegg 0 Rapporter innlegg Skrevet juni 16, 2011 Så en apps hos en kompis, mener den heter "find a fly" Man legger inn en del opplysninger, og vips så blir man fortalt hvilken flue man skal bruke. Synd den appen ikke finnes til Android Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på sosiale medier/andre steder