Hopp til innhold
AlfChristian

Døgnflue-apps

Recommended Posts

Hei!

Driver og ser på litt forskjellige apps til iphone, men jeg føler det er noe viktig som mangler! Er det noen som vet om noen kule applikasjoner? En oversikt over døgnfluer med klekketid, kjennetegn og anbefalt flue hadde jo vært fantastisk :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder

Flo og fjære, vær, :biggrin: sverming børstemark, temperatur i elver og vann... Det er mange apps som sikkert kan lages og som alt finnes, men jeg har ikke sett - og egentlig ikke søkt så mye :scared: - på klekkinger og insekter.

:thumbup: Men sex activity-apps finnes, skreiv bla'e.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Flo og fjære, vær, :biggrin: sverming børstemark, temperatur i elver og vann... Det er mange apps som sikkert kan lages og som alt finnes, men jeg har ikke sett - og egentlig ikke søkt så mye :scared: - på klekkinger og insekter.

:thumbup: Men sex activity-apps finnes, skreiv bla'e.

Det finnes det nok av ja :thumbup:

Vi får håpe at noen ser denne tråden og går igang å lage :) Den ultimate fluefiske appsen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

The Shack ( Radioshack) har en stilig app. Der får du det nyeste rundt Pro tour laget med tidenes beste sykkel manager Johan Bruynell (trener for tilsammen 9 sammenlagtvinnere i Tour De France).

Å selvfølgelig info om tidenes idrettsutøver: LANCE ARMSTRONG!!!

Anbefales!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Så en apps hos en kompis, mener den heter "find a fly"

Man legger inn en del opplysninger, og vips så blir man fortalt hvilken flue man skal bruke.

Synd den appen ikke finnes til Android

Del dette innlegget

Lenke til innlegg