Hopp til innhold
Stinger Streamdance

Hull i neoprensokk på G3-buksa

Recommended Posts

Jeg har fått hull i begge neopren sokkene på G3 buksa mi!! Hva gjør dere for å lokalisere hullet? Jeg bruker Isopropanol for å finne hull i Gore Tex membranen, men i neopren sokken er jeg mer usikker..

Nå skal jeg imidlertid teste Cloudveil sine vadere, håper de er mer slitesterke..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder

Jeg har fått hull i begge neopren sokkene på G3 buksa mi!! Hva gjør dere for å lokalisere hullet? Jeg bruker Isopropanol for å finne hull i Gore Tex membranen, men i neopren sokken er jeg mer usikker..

Nå skal jeg imidlertid teste Cloudveil sine vadere, håper de er mer slitesterke..

Huffda trodde ikke det var mulig på en Simms bukse :msn-wink:

Er det et "punkt hull" bør det være mulig å reparere, men hvis det er som på mine Patagonia vadere at neoprenen er slitt flat og lekker allover er det vel ikke håp uten å bytte hele sokken? Dyrt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Du fyller vann opp til knehøyde og ser hvor det pipler ut på sokken. Merk med en tusj/farge der hullet er og la vaderne tørke. Bruk aquasure å tette med.

Simms har egen fiks-det-sjøl side på sine hjemmesider: www.simms.com

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Hvis hullet er veldig lite kan det være vanskelig å finne med å fylle vann i buksa.

Da kan du fylle luft i buksa og så holde den i vann, da blir bitte små hull lettere å se.

TH

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Simms repsenter for hele Europa ligger på Kløfta i Akershus.

Mine G3 vadere hadde lekasje i sømmen i baken og flere småhull etter et fall på vidda. Leverte inn via "Jarle og Bjørnar" på Lillestrøm. Raskt ekspedert, helt tett og kostet 250,-!!

Mener å huske at bytte av neprensokker og gravelguards koster en drøy tusenlapp.

Kan sikkert levers inn via nærmeste Simms forhandler.

Pento

Del dette innlegget

Lenke til innlegg