Hopp til innhold
Hoaas

Lee Wulff-snører

Recommended Posts

Hvor får jeg kjøpt disse?

Gero og Grønberg er forhandlere, men de har ikke noe inne. Må jeg kjøpe via f.eks. ebay?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder

Ja hvorfor ikke?

Hvis ikke kan de sikkert bestille inn til deg, om det går raskere og er billigere enn å handle over dammen vet jeg ikke.

Men gode snører er det i hvertfall

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Ja hvorfor ikke?

Hvis ikke kan de sikkert bestille inn til deg, om det går raskere og er billigere enn å handle over dammen vet jeg ikke.

Men gode snører er det i hvertfall

Et Lee Wulff TT på ebay koster rundt 450 kr, pluss 199 i fortolling og 25% moms, så blir det fort 7-800 kr. Aner ikke hva disse ligger på i Norge. Men 800 kr for et WF snøre er dyrt, nesten like mye som Carron sine.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Hvor får jeg kjøpt disse?

Gero og Grønberg er forhandlere, men de har ikke noe inne. Må jeg kjøpe via f.eks. ebay?

Concept Sports skal jo forhandle/importere Triangel Taper. Er selv på jakt etter et femmer snøre, men finner ingen forhandlere. Frustrerende nå midt i sesongen.

http://www.streamstix.no/index.php?option=...d=216&id=13

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Et Lee Wulff TT på ebay koster rundt 450 kr, pluss 199 i fortolling og 25% moms, så blir det fort 7-800 kr. Aner ikke hva disse ligger på i Norge. Men 800 kr for et WF snøre er dyrt, nesten like mye som Carron sine.

Dårlig deal du finner på ebay.. De jeg finner koster ca 380 kroner pluss ca 30 spenn i shipping.. Er du heldig kanskje ned mot 2-300. Så kan du se om han kan sende det til deg som gave etc.. fortollingsbebyr er heller ikke på mer enn ca 100-lappen. Så da enkelt regnestykke tilsier at det bør komme på rett i overkant av 600 i verste fall..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Dårlig deal du finner på ebay.. De jeg finner koster ca 380 kroner pluss ca 30 spenn i shipping.. Er du heldig kanskje ned mot 2-300. Så kan du se om han kan sende det til deg som gave etc.. fortollingsbebyr er heller ikke på mer enn ca 100-lappen. Så da enkelt regnestykke tilsier at det bør komme på rett i overkant av 600 i verste fall..

Når posten fortoller for deg koster det faktisk 212 kr. Jeg har bestilt ganske mye fra England de siste årene, og hver bidige gang har jeg blitt belastet med rundt 200 kr i fortolling, 35kr pr kg forsendelse og moms. Det er greit hvis man handler for 2000 kr, da er ikke 200 i fortolling så mye, men på en vare som koster 300 kr blir det jo dobbel pris.

http://www.posten.no/760.cms

Jeg skal ha en Lee Wulff TT #7 intermediate, på ebay.com koster den billigste $59,95 + $5 i frakt. totalt $64,95

La meg sette opp et regnestykke på det da:

$64,95 = 414,50,-

Moms = 103,50,-

Fortolling = 212,-

Totalt: 730,-

Får jeg avsender til å sende som gave, er det en annen sak :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Når posten fortoller for deg koster det faktisk 212 kr. Jeg har bestilt ganske mye fra England de siste årene, og hver bidige gang har jeg blitt belastet med rundt 200 kr i fortolling, 35kr pr kg forsendelse og moms. Det er greit hvis man handler for 2000 kr, da er ikke 200 i fortolling så mye, men på en vare som koster 300 kr blir det jo dobbel pris.

http://www.posten.no/760.cms

Jeg skal ha en Lee Wulff TT #7 intermediate, på ebay.com koster den billigste $59,95 + $5 i frakt. totalt $64,95

La meg sette opp et regnestykke på det da:

$64,95 = 414,50,-

Moms = 103,50,-

Fortolling = 212,-

Totalt: 730,-

Får jeg avsender til å sende som gave, er det en annen sak :)

På bestillinger under 1000 kroner er det forenklet tollbehandling til lavere pris. Husker ikke eksakt beløp, men er ihvertfall lavere enn 200.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

På bestillinger under 1000 kroner er det forenklet tollbehandling til lavere pris. Husker ikke eksakt beløp, men er ihvertfall lavere enn 200.

Har i allefall fått forenklet tollbehandlig på 199,- på en bestilling jeg hadde som var på 300 kr. Det er lavere pris om du selv står for fortollinga, men dette vet jeg ikke hvordan går til.

Husker jeg kjøpte noe fra England for 250 kr, varen kom totalt på 600 kr når jeg fikk den til Norge. Det er helt sykt..

I tillegg skal jo tolla i Norge sitte og ruge på pakken din i noen dager før de gidder å sende den videre...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Har i allefall fått forenklet tollbehandlig på 199,- på en bestilling jeg hadde som var på 300 kr. Det er lavere pris om du selv står for fortollinga, men dette vet jeg ikke hvordan går til.

Husker jeg kjøpte noe fra England for 250 kr, varen kom totalt på 600 kr når jeg fikk den til Norge. Det er helt sykt..

I tillegg skal jo tolla i Norge sitte og ruge på pakken din i noen dager før de gidder å sende den videre...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Jeg mener bestem LB flugfiske i sverige fører lee wolf.Lennart Bergkvist hadde det tidligere,det er verdt å prøve.tror det kosta rundt 600 sist jeg sjekka

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Har muligens fått tak i et prøvekastet snøre for 220 kr. Penger spart er penger tjent :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Snørene er på lager hos leverandør i Norge, så jeg forstår ikke vitsen med å bestille utenlands??!! Mulig Hr. Eikre kan gi oversikt over forhandlere :)

http://www.streamstix.no/index.php?option=...&Itemid=169

Poenget har vært at jeg ikke har funnet noen nettbutikker eller lokale butikker som har snøret på lager. Det er derfor jeg har vurdert å kjøpe fra utlandet. Ikke at jeg har hatt noen formening om at det er mye billigere.

Det går vel ikke å bestille direkte fra Streamstix.no ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Nei, men å følge linken i innlegget mitt så kan man kontakte Streamstix for å få navn på forhandlere som evt. har snøret. Jeg VET NOROCO i Drammen har solgt disse... http://noroco.no Ikke sikkert snørene er på nettsidene, men bare å ringe hit :)

Endret av Pål Andersen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

De hadde ikke inne. Men får jeg det "brukte" snøret så betaler jeg kun 220,- Det er litt rimeligere enn Noroco sine 778,- :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg