Hopp til innhold
Sven Kalmar

Det nærmer seg NM på Holmendammen

Recommended Posts

:clapping: det nærmer seg.. jeg har jo vært borte en stund..hvem vinner....grønberg gutta er jo dritbra begge to,,,

stener skogmo, kanskje....outsider?, kanskje jeg bør være litt patriot..Økern jensen....micke,,og sikkert mange nye jeg ikke kjenner,,JONNY!! thats the man..kanskje...det blir gøy å følge med...endelig har jeg fått tilbake gleden over å kaste,,og å se andre kaste...det blir spennede hvem er smartest / mest taktisk det går litt på det også.....og hva slags Stang/rigg som vinner...the proof of the pudding is in the eating...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder

Hei

Tenkte det hadde vært moro og sett på begivenhetene. Har ikke fulgt med på denne tråden om når det starter osv, så hvilken dato er det?

esch-tjok :biggrin:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

i slutten av mai ...ja det blir nok hyggelig mange kjente og kjære jeg ikke har sett på noen år..interessant å se hvilken vei trendene går,, forholdene på holmen dammen er ofte vanskelige og skiftende...alt kan skje.. :biggrin:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Noen som vet når på dagen det starter,eventuelt om det ligger noen opplysninger på nettet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Noen som vet når på dagen det starter,eventuelt om det ligger noen opplysninger på nettet.

Sakset fra http://www.castingforbundet.no/ , der du også finner mer info om arrangementet, regler m.m.

"Neste helg er det klart for Norgesmesterskapet i fluekasting. Som tidligere avholdes mesterskapet på Holmendammen i Oslo.

Lørdag 23. mai - Enhånds fluekasting

Søndag 24. mai - Tohånds fluekasting

Start begge dager kl. 10.00.

Forhåndspåmelding til NCF (halv pris) eller påmelding på stedet fra kl. 09-09.45. "

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

nielsen og jeg kommer. håper været blir ok..... :scared: minitornado? de kommer en sjelden gang i nordmarka og kan lage gater i skauen, så watch out!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Her gårsdagens glade vinner av enhåndskonkurransen i NM, omkranset av et ekstatisk hjemmepublikum! :thumbup:

Gratulerer så mye Harald, kanonkasting! :clapping:

Fra venstre: Terje Nielsen, Åge Larsen, den nybakte norgesmester Harald Økern Jensen og Sven Kalmar.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Vinneren av 18 fotskonkurransen, med det lengste kastet både i innledende omgang og i finalen, ble Mathias Lilleheim! :thumbup: I finalen kastet han 56 meter. Under oppvarmingen med bedre vindforhold, fortalte Mathias at han hadde kast på rundt 65 meter!

Gratulerer så mye Mathias! :thumbup:

Mer info på http://www.castingforbundet.no/

Edit: Jeg ser at jeg ikke hadde trengt å være så gjerrig med oppløsningen på bildene, men man ser ihvertfall hvem det er. :blush:

Endret av Tom Larsen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Jeg hadde ikke mulighet til å komme innom i dag.

Det er jo en estetisk nytelse å se Knut kaste både med enhånds og tohånds. Hyggelig at stilkasteren fra Tønsberg tok det hjem i dag!

Grattis Knut! :clapping:

Resultatlister ligger som vanlig på http://www.castingforbundet.no/

Hi...

Grattis Knut...

ps. Knut er fra sundbyfoss.

Tommy

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

helt enig jeg har lenge været en stor tilhenger av k ekelund..det er nydelig å se ham kaste..fluekasting er estetisk,

yin og yang...Geir kasta nydelig.....masse gode kastere.....

det skulle vært moro å sett disse gutta i aksjon på rennende vann, med jevne forhold...

Endret av Sven Kalmar

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Gratulere så mye.. Knut...Mvh...Tom. :clapping: :clapping:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Geir H hadde vel det lengste enhånds overhodekastet, og 18' speyinga var utrolig bra..nydelige D bukter ...litt uheldig med forholdene...jeg tror jeg må til bergen å ta noen speytimer... :clapping: .

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Hei!

Gratulerer så mye til vinnerne av årets NM i fluekasting, Harald på enhånds, Knut på tohånds og Matias på 18 ft`er.

Meget god kasting.

Bredden og nivået på kasterne er meget høgt, og flere kastere melder seg på til høge plasseringer.

Jeg håper flere av dere som trener fluekasting stiller til konkurranse, da får dere virkelig noe ut av all treningen.

Dette er virkelig et adrenalin-kick, og ville ikke vært foruten.

KONKURRANSEKASTING ER GØY :thumbup:

mvh

PEREK

Del dette innlegget

Lenke til innlegg