Hopp til innhold
firji

Fluefiske for gentlemens?

Recommended Posts

Dette innlegget retter seg til alle som er ute å fluefisker generelt.

Igår tok jeg turen til Konglungen, liker meg der, fine omgivelser og enkelt fiske.

Hyggelige folk har også vært en del av opplevelsene mine der, helt frem til igår.

Jeg er student, som dere sikkert alle vet, er ikke studentlivet veldig lukrativt. Harde studier gjør at jeg ikke kan jobbe ved siden av.

Penger er noe man konsentrerer seg daglig om i min hverdag.

Derfor vil jeg gjerne rette en takk tatt rett ut fra helvette til den fyren i dyr og flott rød simms vadejakke som stjal flueboksen min med alle SØ fluene, backwinder snella mi som tilfeldigvis lå i sekken OG fiskekniven min far ga til meg for mange år siden.

Jeg vet hvordan jakka di ser ut, jeg vet at du gikk bak meg da jeg sto med vann opp til midjen. Jeg vet også at du kjører en blå Passat sjasjonsvogn.

Det er med dette jeg håper du leser dette innlegget. Ikke at jeg oppfordrer deg til å stjele fra folk, men du kunne ikke bommet mer på personen du valgte. Jeg har rett og slett ikke råd til å kjøpe nytt utstyr og du har derfor ødelagt mye av opplevelsene mine fremover.

Jeg har alltid vært av det inntrykk at fluefiskere generelt sett er jævla bra folk som gjerne slår av en prat over en kopp kaffe, nå er jeg plutselig ikke så sikker lenger...

Har du dårlig samvittighet håper jeg du sender meg en PM om du skulle lese dette innlegget.

Du kan få returnere sakene helt anonymt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder

Fytte hælvete! Verden er full av kyniske drittsekker...

Det er ikke tilfeldigvis noen som savner ei rød simms-jakke og en blå passat også??

Håper ting ordner seg for din del!

Mvh. Lars

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Har ett balltre jeg kan sende over til deg, om du tilfeldigvis skulle "dunke" borti han en gang til..

"#"#¤%¤#%#!"¤#"#¤#" slask!!!!!!!!!

Føler med deg, håper det ordner seg på ett vis!!

Trygve