Hopp til innhold
Tom Larsen

#5 cup og castingstevne i Oslo

Recommended Posts

http://www.castingforbundet.no/

"Førstkommede lørdag 21. mars avgjøres årets 5#cup! Blir det Røstad, Grønberg eller Josefsen som vinner årets cup? Steinar Røstad har et godt tak på konkurrentene, men ingenting er avgjort før siste flua lander! Stevnet holdes i i drettshallen ved Norges idrettshøgskole i Oslo (v/Sognsvann). Påmelding fra kl. 10.45-11.15, og stevnestart kl. 11.30.

Søndag 22. mars arrangerer NCF et castingstevne samme sted kl. 10.00-15.30. Bli med og prøv deg på lengde og presisjonsøvelser med både flue og haspelutstyr."

Er det mange som har tenkt å stille?

Det har blitt lite deltagelse på meg i år (les: ingen :msn-wink: ), men jeg satser på å få med meg begge stevnedagene til helgen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder

Jeg kommer til og være med.

Vi ses!

MVH

Tommy

Min deltagelse utgår dessverre med skyhøye kneløft!

Jeg var jeg på Huysmanns gocart med jobben i går kveld og kjørte ut i god fart. Dum som jeg var tok jeg meg for med foten og fikk en morsom vinkel på ankelen. Heldigvis viste røntgingen ikke brudd, bare en skikkelig solid vridning, så nå sitter jeg her i sofaen med foten høyt!

Om jeg føler meg bedre i morgen, så tar jeg meg kanskje en tur for å se på. Heldigvis var det venstrefoten som fikke smellen, så det går fint å kjøre med automatgir.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Da var årets 5'ercup over for denne gang!

"Steinar Røstad feide all tvil til side ved dagens 5#cupstevne i Oslo. Med imponerende 94,86 poeng (rekord med <17 gr. snøre), vant han sin 3. seier og sammendraget i årets 5#cup, åpen klasse."

"28 kastere hadde funnet veien til idrettshallen ved idrettshøgskolen, og stevnet bød på mange gode resultater, og ikke minst på rekordnoteringer (med snører under 17 gr.). I presisjon tangerte Gjessing resultatet til Røstad, og de deler dermed bestenotering på denne øvelsen. Mathias Lilleheim tok 2. plassen i dagens stevne. Selv om han ble slått med drøye 4 p. av Røstad, kan han glede seg over årets nest beste poengsum med 90,70 p. Lilleheims kast på 33,36 m. var lenge ny bestenotering, men det holdt ikke helt inn. Per Grønberg ville det annerledes og sendte flua av gårde hele 33,90 m., et resultat som var med på å gi ham en 3. plass ved dagens stevne. I sammendraget tok Stein Grønberg 2. plass (4. plass i Oslo) og Jarl Gjessing 3. plass (5. plass i Oslo)."

Les mer på http://www.castingforbundet.no/

Det ble dessverre ingen tur til NIH på meg, skulle veldig gjerne vært der og fått med meg alle kremkastingen! I tillegg til å hompe rundt på krykker, så har hele familien fått omgangssyke, så det var ikke mye aktuelt å bevege seg ut av huset! :msn-wink: Jada, det er noe dritt! :msn-wink:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg