Hopp til innhold
Kenneth.N.H

Ørret, abbor, laks osv.

Recommended Posts

Har faktisk fått en god del abbor på Streaking Caddis. Fisket under vann, blir vel da egentlig som streamer. Det er jo ei kjempe ørretflue også. Den Forgløymte Streamer har også vært ei ålreit flue ved fiske etter disse artene. Men for all del, hender småabboren forsyner seg av myggklekkere også:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder

Har faktisk fått en god del abbor på Streaking Caddis. Fisket under vann, blir vel da egentlig som streamer. Det er jo ei kjempe ørretflue også. Den Forgløymte Streamer har også vært ei ålreit flue ved fiske etter disse artene. Men for all del, hender småabboren forsyner seg av myggklekkere også :)

Ok. Takk takk. For skal fluefiske snart.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Ok. Takk takk. For skal fluefiske snart.

hey...

bor norst i nordland så fisker ikke særli med abbor men ørret derimot fisker jeg mye av.

siden det er så tidlig på sesongen ville jeg prøvd en del stein fluer de klekker jo må denne tiden i vartfall hær nord :biggrin:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Hei

Lurer på hva som gjelder på kald vår elv.Hva flue burde jeg ha når jeg skal fiske i Øvre Drammens elva.

Er litt fersking på Ørret fiske.

PS. send gjærne PM også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg