Hopp til innhold
thsolbe

Hvilke stang?

Recommended Posts

Skal kjøpe enhåndsstang 9" #5, men lurer på hvilke type jeg bør kjøpe? Står mellom LTS X1 packlite, loop opti stream eller loop stillwater. Stanga må være firedelt. Skal brukes i div fjellvann og andre turer jeg skulle finne på å ta.. Har en todelt loomis #5, men skulle hatt en firedelt også, da dette er enklere å pakke med seg:) Hvilken stang kan dere anbefale med tanke på hva den skal brukes til? Grunnen til att jeg vil ha en av de stengene er att jeg har hørt mangen som sier det er bra stenger, og i tillegg er det ganske bra tilbud på de nå:)

Håper noen kan hjelpe meg litt med dette:)

Mvh. Tor H.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder

Personlig hadde jeg gått for Opti Stream. Stillwater serien er mer laget for kystfiske fiske så den er litt stivere så derfor mener jeg at Stream serien kanskje passer ditt bruk bedre. Men det er jo en smakssak men personlig synes jeg at Stream serien er veldig gode men jeg har bare kastet med Stillwater et par ganger og da etter SØ langs kysten, perfekt brukområde for den stangen. X1 har jeg ikke kastet med men har kastet med noen 2-hånds til LTS og de likte jeg ikke så denne vil jeg ikke uttale meg om da jeg ikke har prøvd den.

Lykke til

Endret av heidur

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Skal ikke uttale meg for mye, men har hørt veldig mye godt om LTS X1 Packlite. Vurderte en slik selv, før jeg gikk for Z-axis 905-4

Endret av Hoaas

Del dette innlegget

Lenke til innlegg