Hopp til innhold
th25

Scott S4 eller Helios TipFlex #5?

Recommended Posts

Etter mye frem å tilbake står jeg igjen med at par stenger som jeg vurderer som den nye sjøørret satangen denne sesongen. Stangen skal primært brukes til SØ fiske men når det trengs ei litt kraftigere stang til ørretfiske kommer denne stangen også til å bli dradd med.

Jeg trives med stive/raske/myke/dype stenger litt om hverandre da det synes de mange ganger passer til forskjellig bruk, men denne gangen jer jeg på utkikk etter ei litt rask ei.

Begge to er gode stenger men er det noen som har prøvd disse litt opp mot hverandre som kanskje har sitte litt i det samme dilemma som det jeg gjør?

Eller dere har en positiv eller negativ erfaring med den ene eller den andre stangen som kom gjerne med det.

Håper det er noe som kan hjelpe meg litt videre på vei her.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder

Snowbee clear int og neutral density #5. Ellers bruker jeg SA gpx når jeg fisker med tørrflue i ferskvann. Det passer kanskje stanga enda bedre enn snowbeesnørene, men dette blir smak og behag :msn-wink:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Takk for de tipsene der.

Alltid godt med noen gode stall tips når det gjelder snører, selv om jeg ser på TipFlex stangen.

Takker

Flere tips/meninger mottaes med stor takk

Endret av th25

Del dette innlegget

Lenke til innlegg