Hopp til innhold
Asbj.R.

Haill

Recommended Posts

Kanon innlegg - men jeg savner bildene :biggrin: , eller kanskje ikke :mellow: ?

Bilder fra bakhaillet i Haillden :unsure:

Eller var det fra 3dagers haillet i valhaill :scared:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder

Nå som Oljefondet vårt går med i dragsuget fra finanskrisen, så er det vel liten grunn til å håpe at Kristin Haillvorsen bevilger noe over statsbudsjettet.

Jan Thomas får da håpe på litt privat velsigning fra Steinhardt Lem i Framtiden i våre hender!

:msn-wink:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Nå som Oljefondet vårt går med i dragsuget fra finanskrisen, så er det vel liten grunn til å håpe at Kristin Haillvorsen bevilger noe over statsbudsjettet.

Jan Thomas får da håpe på litt privat velsigning fra Steinhardt Lem i Framtiden i våre hender!

:msn-wink:

Fisker Jan Thomas noe i det hele tatt, annet enn etter komplimenter? Muligens etter Steinars lem, som han vil holde for framtiden i sine hender. Neppe C&R i et sånt tilfelle.

Lurer på om gubben til Kristin Haillvorsen fisker? Kanskje han legger ut et snøre (synk4) i dragsuget etter Oljefondet.

Hvis man heter Halvorsen eller Halstein e.l. - trenger man da haill?

Etter neste valg vil Kristin H. bli helseminister og da vil legene kunne skrive ut resept på haill.

La oss starte en ny folkebevegelse; "Fritt haill for aille!"

En toillbaill får toillhaill - derom herske det ingen tvil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Bare man ikke blir "Hailstret" i olje, så får man vel stå ut med at det blir varmt om lemmet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Når vi snakker om hall i finnmark, så e det 3 typer som funker i stigende grad.

Vanlig hall - det må man ha for at det skal være vits å dra på tur

brunt hall(kvinne) - da begynner vi sbakke fiske lykke

blod hall - Da trenger du neste ikke flue du får fisk uansett(komplette fiske lykke)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Jeg registrerer at aktiviteten på denne tråden har sunket den siste tiden. Etter en periode med innlegg av varierende saklighet (inkludert mine egne) tok det seg opp med gode innspill på slutten.

Nå stiller jeg spørsmål om en ny haill-teori.

Kan haill tillegges objekter, eller snakker vi da om overtro?? F.eks har jeg selv det slik noen ganger at jeg bare vet at på denne turen MÅ jeg ha på akkurat DEN capsen. Generelt er jeg forsiktig med å vaske turklær for godt eller ofte. Jeg innbiller meg at det sitter mye godt haill i utstyret. Det samme kan til en viss grad også gjelde stenger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Herlig, :biggrin: sa han ydmykt, :closedeyes: idet han registrerte at Haill-tråden hadde passert 10.000 visninger. :clapping:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Gratulerer, Har registrert at man kan få haill på resept i enkelte land (uten at de tenker på det som det). Må være behagelig å bare stikke innom doctorn å fortelle en skrøne for så å få stukket en blålapp i labben og en klapp på skuldern.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Gratulerer, Har registrert at man kan få haill på resept i enkelte land (uten at de tenker på det som det). Må være behagelig å bare stikke innom doctorn å fortelle en skrøne for så å få stukket en blålapp i labben og en klapp på skuldern.

Hmmmmm, dette må du si mer om san miguel. Skal til Spania snart, er det noen muligheter, og hva er i såfall mulighetene??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Registrer deg eller logg inn for å kommentere

Du må være innlogget for å legge igjen en kommentar

Lag en konto

Registrer deg og få full tilgang til forumet!

Register a new account

Logg inn

Har du allerede konto? Logg inn her.

Logg inn nå