Hopp til innhold

Arkivert

Denne tråden er nå arkivert og stengt for flere svar.

Ans

Ny i Oslo

Recommended Posts

Hei

Jeg er nett flyttet til Oslo (vel egentlig Bærum), blir værende her i 8 mnd i første omgang. Jeg planlegger å ta med meg litt fluefiske utstyr. Det går mot vinter no så det er vel helst SØ som er akkuelt? Eller er det andre sorter det kan jaktes på her i området om vinteren også? Tips om arter, plasser og sesong mottas med stor takk:)

anders

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder
  • [[Template core/front/sharelinks/email is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]

Hei

Jeg er nett flyttet til Oslo (vel egentlig Bærum), blir værende her i 8 mnd i første omgang. Jeg planlegger å ta med meg litt fluefiske utstyr. Det går mot vinter no så det er vel helst SØ som er akkuelt? Eller er det andre sorter det kan jaktes på her i området om vinteren også? Tips om arter, plasser og sesong mottas med stor takk:)

anders

Sjø-ørret, torsk, lyr, sei, det er vel alle vinterfisker som kan nåes med flue. Sollerudstranda, Fornebulandet og Kalvøya er lett tilgjengelige og ok steder. Vent bare ikke å få ha fiskeplassen alene!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder
  • [[Template core/front/sharelinks/email is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]

• Legg til ny...