Hopp til innhold
smiley

Scierra HM3 15' #10-11

Recommended Posts

Hei,

Jeg har en selv! Utrolig bra stang, spesielt kombinert med Scierra WMF linje system 9/10. Lett aa haandtere, utrolige kastevner, kan ikke si noe negativt. Har faktiskt tenkt aa kjoepe en til i mindre format for Argentina neste vinter.

Lykke til med kjoepet! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder

takk for svar.

hvor bra er den egentlig i forhold til LTS X1 samme klasse, har hørt mye skryt om LTS-en.

LTSén er nok noen hakk vassere etter min mening, litt mere fleksibel med hensyn til hvilke snører en hiver på.

Kombinerer du Scierraen med deres eget klumpsett så har du en meget god fiskestang.

Har prøvd noen scierra stenger og min meniing er at de er gode fiskestenger men de mangler d lille ekstra.

Skal en fiske tungt med litt store fluer/tuber og synk ville jeg gått for LTS.

mvh

Ole

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Har kjøpt samme stangen nylig og prøvd den et par ganger. Førsteintrykket er bra; rask, kraftfull og behagelig å kaste med. Har bare prøvd med MWF-klumpene i #10-11 hittil, og de funker som et skudd. Med alle tilbudene med halv pris for denne stangen er det bare å løpe å kjøpe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

folkens, et siste spørsmål! har lyst når først jeg skal kjøpe ei stang å investere i en god en.

det var det med Loomis Stinger Alta i samme klasse, noe bedre stang eller? :blush:

på forhånd takk

Endret av smiley

Del dette innlegget

Lenke til innlegg