Hopp til innhold
gjødde er konge

Lett ørretstang

Recommended Posts

Hei!

Har vurdert å kjøpe meg en ny ørretstang :msn-wink: har lyst på en ganske lett en i kl 3-4. Fisker mye i østmarka, en del i glomma og litt på fjellet.

noen som har noen anbefalinger til stang og kanskje hvilket snøret jeg bør ha på stanga. en grei pris hadde ikke gjort noe :biggrin:

setter pris på alle tips :thumbup:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder

Jeg vil anbefale zpey lean green 903 en helt fantastisk stang.Dyp fin action med fine egenskaper,vil du kaste lite lengre finns det kraft for det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Hvis jeg skulle sette i sammen en pakke som jeg tror vil være meget bra til en rimlig pris. Har selv prøvd ut #2 og #5 av denne stangen og synes de er gode å kaste med.

På Skittfiske.no kan nå få tak i stang og snelle til noe som jeg synes er et svært godt tilbud.

Stang:

Guideline LPXe 8' #3 - 3 delt

Veil pris 2799,- PANG PRIS 1599 NOK

Snelle:

.Vision XLA fluesnelle #4-5

Veil 3399,- RØVERKJØP 1399 NOK

Er litt usikker på hvilke snøre denne stangen er best med. Det er sikkert noen som vet det.

Hadde kjøpt dette selv hvis det ikke var for kona innførte kjøpeforbud med umiddelbar virkning da posten klarte å levere en stang jeg kjøpte fra USA på jobben hennes :blush:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Hvis jeg skulle sette i sammen en pakke som jeg tror vil være meget bra til en rimlig pris. Har selv prøvd ut #2 og #5 av denne stangen og synes de er gode å kaste med.

På Skittfiske.no kan nå få tak i stang og snelle til noe som jeg synes er et svært godt tilbud.

Stang:

Guideline LPXe 8' #3 - 3 delt

Veil pris 2799,- PANG PRIS 1599 NOK

Snelle:

.Vision XLA fluesnelle #4-5

Veil 3399,- RØVERKJØP 1399 NOK

Er litt usikker på hvilke snøre denne stangen er best med. Det er sikkert noen som vet det.

Hadde kjøpt dette selv hvis det ikke var for kona innførte kjøpeforbud med umiddelbar virkning da posten klarte å levere en stang jeg kjøpte fra USA på jobben hennes :blush:

Å fytti helvete... :clapping: Den stanga der har jeg nå fisket med i elver og småvann de siste fire mnd og bøyer meg i støvet for Guideline!! Min LPXe er 7,6 fot da...Ikke hørt om den i 8,men så saumfarer jeg heller ikke kataloger...

Men den der er fæbjuløs,god og kaste langt med faktisk til å være 3#

Ikke uvanlig at du toucher både korken og stangtuppen samtidig når en kgs ørret (eller lyr hehe) finner ut den ikke vil på land allikevel :thumbup: Løp å kjøp :biggrin:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Hehe. Tabbepils:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

takk for gode tips

Hadde vært interessant å høre hvilken stang du velger. Håper du holder oss oppdatert :msn-wink:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg