Hopp til innhold

Arkivert

Denne tråden er nå arkivert og stengt for flere svar.

hans-henrik

Femundsmarka

Recommended Posts

hei :biggrin:

skal en 8 dagers tur til femundsmarka til neste uke. :biggrin: skal padle fra synervika til utløpet av mugga. deretter skal jeg padle så langdt jeg kommer opp mugga og så gå videre mot mitre mugsjøen mot svenskegrensa. har googlet litt om området og har funnet mye bra, :thumbup: men det jeg ikke finner er en oversikt over bestanden i de forskjellige vanna. vet at det er mye gjedde i området så det er litt skjedelig å stå å fiske i et vann der jeg er usikker på om det er gjedde eller ørret. :unsure:

så det jeg lurer på er om det er noen her på forumet som vet om internett sider eller butikker der jeg kan få kjøpt/sett en oversikt over vann som har en bestand av ørret? tar også gledelig mot tips :thumbup:

takk for svar :msn-wink:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder
  • [[Template core/front/sharelinks/email is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]

Det finnes en fiskeguide for Rørosområdet som gir en del informasjon. Denne får du sikkert tak i ved turistinformasjonen e.l.

Områdene nord for Røa domineres ellers av hvitfisk, selv om det finnes ørret (og litt røye) her også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder
  • [[Template core/front/sharelinks/email is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]

• Legg til ny...