Hopp til innhold
Marius-

Endelig ett fiskevann!

Recommended Posts

Det var litt av ett møkkavær idag, så jeg tok meg en tur med hunden opp til ett lurevann jeg har vårfisket tørt på i flere år nå. Etter varmegrader og regn den siste tiden var jeg spennt på om isen var i ferd med å gå!

Ser ut som den har gått for noen få dager siden, endelig kan min fluesessong også starte! Glede!

Tok ett par bilder til også mens jeg var der!

Endret av Marius-

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder

Det var litt av ett møkkavær idag, så jeg tok meg en tur med hunden opp til ett lurevann jeg har vårfisket tørt på i flere år nå. Etter varmegrader og regn den siste tiden var jeg spennt på om isen var i ferd med å gå!

Ser ut som den har gått for noen få dager siden, endelig kan min fluesessong også starte! Glede!

Tok ett par bilder til også mens jeg var der!

Hvor er dette??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Hehe:) Detta var kjent:)

Her er det fisk, men området er sterkt preget av tusenbrødre. Heldigvis har jeg hørt om et lurevann i dette området hvor det skal være større og færre fisk. Sitter bare å tripper etter at snøen, isen og kulda skal dra dit pepper'n gror, sånn at jeg kan få sjekka ut det vannet. Rakk det ikke i fjor.....

Esp1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Hehe. Finnes flere vann oppider ja. Men veldig store ørreter er det nå ikke noe sted :) Artig som start på sessongen!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Det var et deilig synsmile.gif Takk! Her hvor jeg bor åpent vann bare en fjern drøm fremdeles....

Men snart skjer det nok noesmile.gif

Lykke til. Bedre å fiske tusenbrødre en ingenting.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Hvis du ser på dato så er dette fra ett tidligere år :) Så det er nok ikke ståa pr. idag

1 mnd til så snakker vi!

EDIT: 2 år faktisk :)

Endret av Marius-

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Stå i dag er 80cm snø på flatmark, så må nok vente en stund til. Desverre... For fiskefebern river i kroppen og det hjelper ikke akkurat at jeg går hjemme på pappaperm om dagen. Blir NOE rastløs!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg