Hopp til innhold
Dr Salvelinus Alpinus

Hva skjer med Temple Fork?

Recommended Posts

Leter etter Temple Fork-gutta som drev fin butikk med gode priser på topp utstyr så sent som i fjor!

Ser at det er noe å hente hos Streamstix, men lite ifht der jeg handlet stenger og sneller i fjor.

Og hva er en livstidsgaranti verdt dersom forhandler takker for seg? :mellow:

dr S

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder

Tenple Fork lever da i beste velgående.

Og det faktum har heller aldri vært bestridt.. Fine sider på nettet og gode muligheter for handel utenfor norskerenna.

Greia var vel heller Destination fishing. Og hva som skjer dersom ingen har tatt over fullt agentur. Noe i Sverige?

Skeptisk til handling fra Statene, men mulig ingen grunn til det? :unsure:

Vet det eksisterer linker på tilsv tema her fra før.

Innspill videre ad Temple Fork og fremtid i Norden?

Dr S

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Dersom det er skepsis mot å handle i statene som er utgangspunktet her, tror jeg den skepsisen er rimelig ubegrunnet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Dersom det er skepsis mot å handle i statene som er utgangspunktet her, tror jeg den skepsisen er rimelig ubegrunnet.

Og det kommer fra en mann som nylig hadde årets lengste frykt tråd: "Da Steinar" ikke kom i tide :thumbup:

Noen av dere husker kanskje jeg nevnte Simms jakke til en kompis som hadde tatt 2-3 mnd. Hihi, jakken er nå returnert Usa, kom aldri fram. Pengene tilbake på konto, men fraktpenger er tapt samt ett godt tilbud.

Moralen er: Slutt å kjøp masse utstyr som du ikke har bruk for :biggrin: Lav dollar er ingen unskyldning. Prøv den på fruen: "Hei, ¨TRENGER ei ny stang, koster bare 2000 dollar, grisebillig, dollaren er såååå lav nå".

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Moralen er: Slutt å kjøp masse utstyr som du ikke har bruk for :biggrin: Lav dollar er ingen unskyldning. Prøv den på fruen: "Hei, ¨TRENGER ei ny stang, koster bare 2000 dollar, grisebillig, dollaren er såååå lav nå".

...sa han som bruker AAAALT utstyret han har... :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Ja, en *smule* begrenset riktignok, hvis utvalget av TFO stenger fra Streamstix begrenser seg

til de som står oppført på hjemmesidene deres?

Her?

De vil vel ikke distribuere TFO stenger som går deres egne stenger i næringen sikkert?

For all del korriger meg om det er noe jeg ikke har forstått. :biggrin:

Mvh

Erlend

Endret av ErlendH

Del dette innlegget

Lenke til innlegg