Hopp til innhold
splitcane

Erfaringer med Isotherm fiskejakke

Recommended Posts

Har fått tilbud om å kjøpe en Guideline Isotherm jakke til en svært god pris. Den er kjøpt i 2005, men er kun brukt et par ganger og framstår derfor som ny. Den virker noe stiv å ha på og lurer derfor på om dette vil endre seg ved bruk. Dessuten, hvordan er pusteegenskapene og evnen til å holde vann og fukt ute når en har den på seg over lengre tid ? Antar den vil være varm på gode sommerdager i og med at den er sort! Jeg ønsker synspunkter og erfaringer fra dere som måtte ha en slik jakke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder

Har fått tilbud om å kjøpe en Guideline Isotherm jakke til en svært god pris. Den er kjøpt i 2005, men er kun brukt et par ganger og framstår derfor som ny. Den virker noe stiv å ha på og lurer derfor på om dette vil endre seg ved bruk. Dessuten, hvordan er pusteegenskapene og evnen til å holde vann og fukt ute når en har den på seg over lengre tid ? Antar den vil være varm på gode sommerdager i og med at den er sort! Jeg ønsker synspunkter og erfaringer fra dere som måtte ha en slik jakke.

En kompis er i alfall veldig godt fornøyd.den har bra passform og holder regnet ute,men som du sier så blir det varmt i sola,men det gjør det stort sett med alle vadejakker.Dessuten..hva skal man med ei vanntett jakke på en godværsdag???? Da er det bedre med vest,veske eller chestpack eller annen bekledning. Pusteegenskaper i slike jakker er som oftest overdrevet.Den viktigste oppgaven er tross alt og holde regnet ute....

Forøvrig er det noen som har opplevd at den har falmet i sola (fått noen lilla flekker ) ,men tror dette bare gjalt noen få jakker,men sjekk for sikkerhets skyld.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

hei

jeg har den jakken.

jakka er i og for seg ganske fin den.

den er vel litt stiv når den er ny men blir bedre etter hvert.

eneste jeg vil kommentere er kraven som holder seg stiv og er litt ubehaglig når glidlåsen er helt oppe og du ikke bruker hetta.

den blir varm om sommeren.

ellers er jeg veldig fornøyd med den.

jeg ville kjøpt den men se litt på krave delen ved haka og om den er veldig stiv,mulig de har gjort noe med den jakka siden jeg kjøpte min.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg