Hopp til innhold
Tjokkis

Danielsson Control 8thirteen

Recommended Posts

Hallo

Ble litt gira etter jeg så dette! Noen som har prøvd denne? Har ikke sett den før, har 2 Danielsson sneller fra før og sikler på denne. Ser jo gromm ut.

http://www.skittfiske.no/aspx/produkt/prdi...aspx?plid=46216

TJ

Denne snellen er sikkert i teknisk og kvalitetsmessig god Danielsson tradisjon. Jeg har selv et par av hans sneller fra Loop tiden. Men, jeg har også en del anti-revers fluesneller, og de sitter desverre kun til pynt. Jeg vil påstå at man har langt mindre kontroll over fisken med en slik snelle. Det blir mye sveiving uten resultat. Personlig foretrekker jeg noen rapp over fingerene og full kontroll. Nesten alle de store produsentene har anti-revers modeller i katalogen, men de har aldri blitt best-selgere.

Men bevares, det er bare og sikle og kjøpe.

Inge

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder

Hallo

Ble litt gira etter jeg så dette! Noen som har prøvd denne? Har ikke sett den før, har 2 Danielsson sneller fra før og sikler på denne. Ser jo gromm ut.

http://www.skittfiske.no/aspx/produkt/prdi...aspx?plid=46216

TJ

har hatt 2 stl loop/danielson sneller , lw og hd , og gikk grundig lei de snellene..... bytta de ut m abel sneller.... og det var virkelig verdt det.... loop/danielson er noe av det kjelelidste som finst.....

vurderer å gi de gratis vekk ...

mvh s

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

har hatt 2 stl loop/danielson sneller , lw og hd , og gikk grundig lei de snellene..... bytta de ut m abel sneller.... og det var virkelig verdt det.... loop/danielson er noe av det kjelelidste som finst.....

mvh s

Jeg kan da vel hjelpe deg av med dette problemet.

Det er bare å sende dem til meg.Jeg kan til og med betale frakten din.

Da blir vi begge fornøyd,du blir kvitt de kjedeligste snellene som finnes,og jeg får et par sneller til mine stenger :clapping:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Boys!!!

Jeg var første mann til mølla :biggrin:

Da får vi se om giveren enda er gavemild :clapping:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

mvh s

Dagens dummest kommentar! Kan ikke se noen sneller i dag som er bedre i forhold til pris!! Abel er både tyngre, dyrere og krever mer vedlikehold men man kan få en kulere finish på de. Der er Danielsson noe kjedelig synes jeg.

MVH

Tommy ( Danielsson fan) :biggrin:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Hei!

Ja da har jeg godt til innkjøp av overnevnte snelle! Gleder meg som en unge. Ligger snart en hentelapp i posten håper jeg. Skal fiske til helgen.

mvh

Storfiskern

Del dette innlegget

Lenke til innlegg