Hopp til innhold
Thorstein

Fluehue

Recommended Posts

Fluehue er en nyklippet serie som tar utgangspunkt i Tørrfluelandet-filmene samt Sjøørretlandet.

Materialet er funnet fram, bearbeidet og klippet tettere. Noe gammelt og noe nytt blir altså en feiende flott TV-serie på 6-8 episoder.

Klippingen og tempoet i serien er annerledes enn i filmene som har kommet og med noe nytt materiale vil nok de fleste føle at dette er nytt.

DVD av serien vil også komme, men det er usikkert når den kommer ut.

Søndag 17.februar begynner det TV-serien. Tidspunktet er ikke endelig fastsatt men et sted mellom 18:30 og 19:30 blir fast sendetid.

Gled dere alle mann.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder

Blir det på NRK 1?

esch-tjok

Sånn ære nårn såver. Sorry folkens, skal aldri gjenta seg.

esch-tjok :blink:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Meget bra program. Nå fikk jeg lyst til å selge tohåndsstengene og kjøpe et godt arsenal med ørretstenger, men kan være fornuften inntreffer snart og jeg heller beholder tohåndsstengene og kjøper ørretstenger i tillegg :biggrin:

Er Hemsila så sinnsykt fin?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Det var vel ikke bare hemsila. På min tv var bildene veldig mørke i forhold til filmen.

Oddbjørn Midbø' date='17. Feb 2008, 19:00 ' post='180375']

Meget bra program. Nå fikk jeg lyst til å selge tohåndsstengene og kjøpe et godt arsenal med ørretstenger, men kan være fornuften inntreffer snart og jeg heller beholder tohåndsstengene og kjøper ørretstenger i tillegg :biggrin:

Er Hemsila så sinnsykt fin?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Hyggelig program, men følte ikke det var så mye nytt i forhold til tørrfluelandet. Det var forøvrig lite fra Hemsila i dette programmet!

Jeg reagerte også på at kvaliteten var dårligere enn på tørrfluelandet filmen.

Endret av knutis

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

alle program med fisking i er gode programmer, om man har sett dem før eller ikke :-) hadde helt glemt av dette programmet og ble oppringt av min mor som sa at det nå er fisking på tv gutten min :-)

Jeg ringte da straks min fiskekompis som også hadde glemt dette tv-programmet og jeg fikk enda en stjerne i boka for at jeg ringte å ga beskjed.

Får en helt sinnsyk fiskefeber av å se slike programmer!

Endret av Champ3346

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Det var vel ikke bare hemsila. På min tv var bildene veldig mørke i forhold til filmen.

Har faktisk aldri sett Hemsila, har vært veldig nære mange ganger på vei fra Stavanger til Orkla via Geilo, men aldri tatt omveien til Hemsedal. Var den andre elva det var mye fra Hallingdalselva? Er ikke ørretfisker, så har ikke sett filmen, men kanskje jeg skal gjøre det da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Var vel bare helt i slutten der at det ble vist fra hemsila, men hvis programmene følger i "riktig" rekkefølge vil det komme mer fra denne elva i neste episode .

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

:mad2: Grrrrrrrrrr, at det går an å glemme det. Skal salte sjø ikke være mulig. :mad2:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Fant ut at det går i reprise på søndag 24.2 kl 1930.

He he.. nei det er neste program i serien som kommer da..

Gikk glipp at det jeg også.

Var på konsert med Sigvart Dagsland, som var meget bra.

Må få fiksa den videospilleren sånn at jeg kan få tatt opp de viktige programmene... :shock:

Endret av Nessekongen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Bestandig en fornøyelse å se disse to i aksjon, selv om det er "reprise" fra filmene.

Kvaliteten virket dårlig.

Endret av kroghelg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Fin voice-over av Lars. Også flott med ørret i Norge i hovedrollen, og ikke minst greit å se at de ikke bare setter tilbake all fisk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Hoppet i stolen da jeg så det. Tror ikke jeg har sett noen av gutta knekke nakken på en ørret før. Har kun sett de kakke laks og sjøørret tidligere.

Hehe, tror da vitterligen Dr Fismen knakk en ørretnakke i Tørrfluelandet (den 1ste)? :scared:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Hehe, tror da vitterligen Dr Fismen knakk en ørretnakke i Tørrfluelandet (den 1ste)? :scared:

Tar jeg ikke helt feil er det snakk om samme fisken!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg