Hopp til innhold
juvis

Hva tenker du på nå? Akkurat NÅ!

Recommended Posts

Var også straffe. Urettferdig ja, men det finnes lag som har røket på langt mer urettferdige måter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder

-Jeg tenker mest i disse baner: "Jiiihaaaa! Liverpool er videre! Og det var en av de tøffeste kampene i CL sin historie." Man har tross alt holdt med dette laget siden rundt -73. Så sier noen "medgangssupporter" nå, så...

Fopppalll er kult, men kun på høyeste nivå. Derfor må noen av oss finne andre arenaer enn den norske. (Der jeg er nødt til å heie på Brann, da min salige farmor var derfra)

Ellers, så tenker jeg mye på når det er på tide å heise ned Apriliaen. Og om aura noen gang kommer til å ta tørt igjen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Tenker på poker... 8)

Det må du slutte med Tooooomy, du kan bli fattig av det;) Kjøp fiskestang isteden, blir mye bedre det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Har kjøpt meg seilbåt (32 fot) hvor skal jeg seile til våren, man kan jo ikke seile til noen fiskevann eller kan man det?? :unsure:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Som vanlig få positive tanker:

Tenker på hvor mye jeg hater haspelfiske generelt.

Hvor mange ganger jeg blir stukket i ryggen av kompiser neste år.

At skattepengene kommer snart og jeg må bruke de på tennene og kjeven min som trenger en solid opprustning og ny posisjon.

Hvilken idiot fant opp penger???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Tenker at: Morgenstund er tull i grunn!!! :angry: Burde vært lovfestet forbud mot å måtte stå opp før kl 0900 om morgenen, med mindre det er på grunn av utflukt til vannførende søkk i terrenget rundt om i verden :msn-wink: Ellers tenker jeg at siden jeg er sykmeldt denne uka, så har jeg klart å ordne det sånn at jeg skal ta en tur i Begna i morgen. Prøve mygg og våtfluefiske. Har ikke noen særlig erfaring med det, men skal jo bli morro å prøve!!

Øystein

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

At folk som sitter å ringer meg på Ellos ikke har noe annet å gjøre på kvelden.....???? OG slår Norge tyskland idag????? Drillos for life :lol:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Tenker på det eg ellers tenker på i 24 timer!! FISKE !! Tenker på det når eg står opp, sitter på jobb, når eg kommer heim og sitter og binder ferskvannsfloge og saltvannsfloge, når eg går og legge meg og etter ein time i senga og håve e fylt til randen av fiske tanker og som gjør at eg IKKJE får SOVA!! Står eg opp igjen, setter meg med bindestikka, og sitter der til eg rett og slett berre må legga meg.

Veldigt einformig bruk av hjernebarken, men sånn har den vært no snart i 20 år, og eg håper den kommer til og være sånn i 50 år til, då e eg 80 år og sitter sannsyneligt på ein gamleheim og e spreng kåt på sykepleieren og tenker sikkert på korleis eg skal klara og få ho NAKEN :thumbup::clapping:

Skitt fiske til alle tenkarane der ute :msn-wink:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Vil det skje en reaksjon mellom noen av disse parene basert på spenningsrekka som kan fortelle at reduksjonen av Zn2+ med 2e- til Zn har et mye større reduksjonspotensiale enn reduksjonen av Br2 og 2e- til 2 Br-?

Zn2+ + Br2 →

Zn (s) + 2 Br- →

Det lurer jeg veldig på...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

At jeg ikke får bundet fluer i kveld...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Det er nøyaktig 20 år siden jeg sist var hos en frisør.

Forklarer for mine barn hvor mye kjekt utstyr man kan kjøpe for pengene man sparer på sånt.

Røykeslutten for 6 år siden har jeg tydeliggjort med jevnlige hifi-kjøp for beløp tilsvarende besparelsen, og det har blitt ganske mye!

Og: det er godt å se at så mange av de gamle navnene fremdeles er aktive her

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Akkurat nå undres jeg over at så mange vil at Anders Behring Breivik skal være strafferettslig tilregnelig. Er det fordi det er enklere å hate fyren, og fordi at han får en skikkelig "straff" (dvs. fengsel) om han er det?

Nå er ikke jeg noen jurist, men en person som gjør sånt sees vel på som verken frisk eller tilregnelig av folk flest? Det viktigste er vel at han holdes borte fra samfunnet så lenge som overhodet mulig...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Tenker på om jeg skal utnytte den varme/milde vinteren med å dra til et par elver og prøve noen kast til helga. Kjørte hundespann på fjellet igår, og det var åpne vann og elver så langt øyet kunne se. Gytefisken er nok bitevillige nå vil jeg tro :) Sykt om jeg klarer å få fisk på flue i desember her oppe..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Jeg tenker nå på å få fylt fiskesesongen når nærelvene er stengte, altså 1-15. juni og 15-31. aug. Men nå er det vel så mye laks i havet at elvene kan holdes åpne hele året. Men da fryser vel alt vann til.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

At det jammen blir taco og et par iskalde Carlsberg Gold i kveld :-).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg