Hopp til innhold
juvis

Hva tenker du på nå? Akkurat NÅ!

Recommended Posts

akkurat nå tenker jeg på fluefiske(er vel ganske normalt siden jeg er her på Ff.net)... men for 10 minutter siden tenkte jeg vel på sex trur jeg(er vel ganske normalt det også) og om 10 minutter så kommer jeg nok til å tenke på det igjen(fortsatt normalt)......

gleder meg til sesongen kommer igang igjen og jeg kan tenke på fluefiske hele tiden :biggrin: (det blir vel ikke sett på som normalt av absolutt alle,men det er derfor jeg kun innrømmer det her blant likemenn\kvinner)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder

Tråden fikk meg til å tenke på en vits :biggrin:

På et LECA kurs med en trønder, en østlending og en nordlending blant kursdeltakerne holder

kurslederen opp en LECAstein og spør deltakerne hva de tenker på når de ser en slik stein?

Trønderen rekker opp handa og svarer:

- Æ pærsonlig får nostalgiske tanka om Lerkendal stadion

Så rekker østlendingen opp handa og sier:

- Jeg tenker på det vakre operabygget i Bjørvika.

Enn du da spør kurslederen nordlendingen:

- Æ æ tænke på f***a

- Å hvorfor gjør du det da ?

- Jo førr æ tænke på f***a heile tida!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Akkurat nå tenker jeg at nå må jeg få lagt meg, detr blir tøft å starte studiene igjen imorgen.

Natta.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Lurer på om jeg skal gidde å gå tur med bikja eller om jeg skal fortsette å sitte her og tenke på fluefiske. Sesongen kommer forresten nærmere og nærmere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Østlendingen, trønderen og nordlendingen skulle opp til eksamen i murerfaget. Sensor viste dem en lecablokk og spurte hva de først tenkte på da de så den.

Østlendingen svarte kontant; "-den nye operaen i Oslo".

"Nye Lerkendal", lød det fra Trønderen.

Sensor, østlending og trønder kikker over på nordlendingen som svarer; "Æ tenke no på fetta".

Etter en pinlig pause utbryter sensor; "Fitte, hvorfor i all verden tenker du på fitte?"

"Æ tenke no bestandig på fætta", svarer nordlendingen.

(gammel på forumet, men begynner å bli en klassiker :biggrin: )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Skjønner ikke at folk gidder å skrive en masse om hva slags musikk de hører på. Det er det jeg tenker på, også lurer jeg på om jeg skal legge meg nå, eller ta en liten pils til.. :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Sitter og tenker på hvor sinsykt gode de to tohåndsstengene jeg prøvde, 13 og 15 fotere som kommer til å slå bena under alt annet i år og at det er bare meg og og en håndfull andre her i landet som har fått gleden av å teste dem. Spennende å se hvs folket mener og om de mener det samme som meg når de slippes neste uke. Det tenker jeg på!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

At det er bare 2 uker til flyet til Skottland går.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Tenker på at jeg har så gode venner.

En av dem har nylig gitt meg en Meridian 101 forforsterker og en Audio Solutions effektforsterker ( klasse A rørforsterker), i bytte får han innføring i fluefiskets gleder og litt kasteinstruksjon.

Heh, det kaller jeg gode venner.

Jeg klarer ikke slutte å tenke på det........

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Det var en klar straffe. Man trenger ikke å drepe en spiller for at det skal dømmer straffe, det er nok at man hindrer vedkommende med ulovlige midler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Det var en klar straffe. Man trenger ikke å drepe en spiller for at det skal dømmer straffe, det er nok at man hindrer vedkommende med ulovlige midler.

Spennende å høre hva du da har å si om det samme som skjedde mye grovere sist uke !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg