Hopp til innhold
juvis

Hva tenker du på nå? Akkurat NÅ!

Recommended Posts

Gud jeg irriterer meg over "Hva drikker - og hører du på nå trådene", derfor lanserer jeg denne også, så har vi snart vært innom alt... Det eneste vi da mangler er vel,; "Hva kjenner du på nå?" Eller "hva tar du på nå?".

Merker jeg blir litt småsur og irritert nå som det til og med ligger is her på Oslofjorden, det er sikkert derfor.

Endret av juvis

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder

Jeg tenker at det må være slitsomt å irritere seg over småting :biggrin:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

:biggrin: At jeg på prioritere denne tråden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Akkurat nå tenker jeg på hvorfor jeg gikk inn på denne tråden. Var det fordi jeg trodde den var frisk og spennende, eller bare fordi jeg kjeder meg litt. Akkurat nå tenker jeg at jeg heller mot det siste.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

lurer egentlig litt på om jeg kanskje drakk en kopp sprit for mye i går. er nemlig ikke helt sikker, men det ville i så fall forklare hvorfor denne kroppen er klar for å leveres til reklamasjon i dag....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Hva som feiler Tide som ikke klarte å få en båt til Bergen i kveld :evil:

Båt fra Stv til Hgds; check, båt fra Bergen til Stv; check, båt fra Hgsd til Bergen; MIA...

Og nå lurer jeg litt på hvor mange øl jeg har igjen og om det er noe folk ute i Hgsd 3.juledag

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Synes litt synd på ford prefect som ikke fikk båt, men så lurer jeg vel litt på hvordan det går ann å kalle seg "ford prefect" også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Jeg tenker at det ville vært lurt å tatt seg en lang joggetur. Var på vekta i dag, så hvis vaderene forsatt skal passe, er vel en joggetur på sin plass. Sitter vel egentlig å syker meg opp!

mvh

Storfiskern

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Tenker på om det kanskje blir bra nok vær til å trene litt kasting i morgen. Noen som vil være med?

Edit: værmeldingen sier visst masse regn og vind i morgen, så da blir det nok heller fluebinding...

Er det ikke sommer snart?

Endret av Oddbjørn Midbø

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Jeg tenker at det ville vært lurt å tatt seg en lang joggetur. Var på vekta i dag, så hvis vaderene forsatt skal passe, er vel en joggetur på sin plass. Sitter vel egentlig å syker meg opp!

mvh

Storfiskern

Kan du ikke bare kjøpe nye vadere da?? Lettere det :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Kan du ikke bare kjøpe nye vadere da?? Lettere det :P

Kjøpte meg et par nye Simms G3 i sommer i str ML, så det hadde vært litt OK å få brukt dem ihvertfall en sesong til-->men er helt enig-->mye enklere å kjøpe nye.

:wink:

I morgen skal jeg å ta meg en tur øverst i Akerselva (Oslo), på tide med litt kastetrening-->god trening det også!

mvh

Storfiskern

Endret av Storfiskern

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Kjøpte meg et par nye Simms G3 i sommer i str ML, så det hadde vært litt OK å få brukt dem ihvertfall en sesong til-->men er helt enig-->mye enklere å kjøpe nye.

:wink:

I morgen skal jeg å ta meg en tur øverst i Akerselva (Oslo), på tide med litt kastetrening-->god trening det også!

mvh

Storfiskern

Eller å gjøre som meg, bli slankere! Minska 14kg på vekta å 14mnd. og livvidda med 14 cm. Kryper fint inn i et par Simms G3 størrelse small!

PS! Mattis er bare 171cm høy. ( ...i tall ikke langt over IQuen hans iflg. pålitelige tester!) :biggrin:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg