Hopp til innhold
Anne

Nordkalotten 365: Et år med Lars Monsen

Recommended Posts

Eneste som er dårlig med dette programmet er tiden det tar...rekker akkurat å komme inn i inspirasjon-til-langtur-modus før programmet er over.... En episode burde da tatt en time...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder

Da får du bare vente til den kommer på film på nyåret å se hele greiene i ett, det burde vell holde ?? :)

Var godt å se Monsen på nye evventyr..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Pokker. Gikk glipp av første episode. Skjønte at jeg skulle logget med på før. Da hadde jeg nemlig fått med meg at programmet startet opp i dag. :cry:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

:msn-wink: Du må følge jevnlig med på Fluefiske.net vettu...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Episode 2 i kveld om ca 20 minutter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Hrmpf....

Rigga meg til for å se den på Nrk nett-tv, men der var det ingen bild, kun ljud :evil:

Noen som har sett den på nett?

Begge episodene funket med lyd og bilde her.

2m

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

meh.. fikk nok av den fyren når han prøvde og slå ihjel en gjedde med knytneven fordi han ikke gadd og hente kniven (2 meter unna...)

Men mye mulig <<dette>> programmet er bra daa 8)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Hrmpf....

Rigga meg til for å se den på Nrk nett-tv, men der var det ingen bild, kun ljud :evil:

Noen som har sett den på nett?

Fungerer greit, men kan være din meidaplayer trenger litt hjelp :)

Har du noe annet enn Mediaplayer så kan du prøve å bruke disse istedet :)

fks http://www.videolan.org/vlc/

Episode1

mms://straumOD.nrk.no/Underholdning/Canada_p__tvers/2007-12-05/Nordkalotten_365__Program_1_1000_314756_20071205_145342.wmv

Episode 2:

mms://straumOD.nrk.no/Underholdning/Canada_p__tvers/2007-12-12/nordkalotten_365_1000_317077_20071212_100217.wmv

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Jeg blir ikke lei denne halvtamme eremitten!

Enig. Kjenner jeg blir litt missunnelig med tanken på at man må gå på jobben hver dag, mens han har gjort livsstilen sin til en levevei. Skulle gjerne ha byttet, ihvertfall de dagene været er ok. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Alltid trivelig å se Monsen på tur. Mannen har enorm villmarkserfaring og jeg sluker alt som kommer fra den kanten rått. Skulle ikke hatt noe imot å testa ut livsstilen hans for en stakket stund.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

meh.. fikk nok av den fyren når han prøvde og slå ihjel en gjedde med knytneven fordi han ikke gadd og hente kniven (2 meter unna...)

Men mye mulig <<dette>> programmet er bra daa 8)

Jaha. Så det var ikke det programmet hvor han kjørte kniven i hodet på gjedda altså? Eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Mye penger har han nok ikke, men det tror jeg bryr Lars midt bak i brunøyet :biggrin:

Solgte vell bøker for 12 millioner i 2006. I tillegg kommer foredrag og tv produksjon. Tror det må være bra betalt for å "fryse" litt. Lars er konge!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Solgte vell bøker for 12 millioner i 2006. I tillegg kommer foredrag og tv produksjon. Tror det må være bra betalt for å "fryse" litt. Lars er konge!

Tok vel av etter Canada på tvers. Etter det slipper han økonomiske bekymringer resten av sin tid...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Tok vel av etter Canada på tvers. Etter det slipper han økonomiske bekymringer resten av sin tid...

Han fortjener vel hvert øre for den prestasjonen eller? :unsure:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg