Hopp til innhold
Øystein Amatør

Tips til stang!

Recommended Posts

Har sett meg om etter rimelige enhåndsstenger i vektklasse 9-10, men finner ikke så mye. Ikke med lave nok prise i hvert fall :) . Er det noen som kan hjelpe meg? Har lyst til å prøve meg på gjeddefiske til sommeren, menm vil ikke svi av for mye kroner på det, før jeg vet om det er noe for meg. "for mye" er jo relativt, men hvis det finnes noe fiskbart til 1000-1500 kr ville det gjort dagen for meg.

:biggrin:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder

Slate Light Weight 3-delt 10ft. #8 http://prima-villmark.no/show.asp?page=gox...019dbp1080.html

Slate SPX Professional 10.0ft #8/9 m/Fighting Butt http://prima-villmark.no/show.asp?page=gox...019dbp1049.html

Takk for tipsene. Skal sjekke dem ut. Grunnen til at jeg på død og liv vil ha en såpass "tung" stang, er at jeg har ei laksesnelle liggendes, som jeg vil prøve å gjøre bruk av. Den er vel litt gammeldags(ca17-18 år gammel), men den var en gave, og jeg vil ikke selge den eller gi den bort, så da tenkte jeg at den kunne komme til nytte som gjedde-dreper :biggrin: (Eller noe) Bor langt unna nærmeste lakse høl er jeg redd. 8)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Har sett meg om etter rimelige enhåndsstenger i vektklasse 9-10, men finner ikke så mye. Ikke med lave nok prise i hvert fall :) . Er det noen som kan hjelpe meg? Har lyst til å prøve meg på gjeddefiske til sommeren, menm vil ikke svi av for mye kroner på det, før jeg vet om det er noe for meg. "for mye" er jo relativt, men hvis det finnes noe fiskbart til 1000-1500 kr ville det gjort dagen for meg.

:biggrin:

vist jeg var deg ville jeg ta meg en tur på finn.no.. der trur jeg du vil finne brukbare stenger til en lav pris.. er bedre å finne en billig brukt stang til du vet om det er noe for deg..

he en fortsatt fin helg.. spør gjerne mer, om du lurer på noe. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

vist jeg var deg ville jeg ta meg en tur på finn.no.. der trur jeg du vil finne brukbare stenger til en lav pris.. er bedre å finne en billig brukt stang til du vet om det er noe for deg..

he en fortsatt fin helg.. spør gjerne mer, om du lurer på noe. :)

Enig med deg..

Kjøpte meg en så og si ubrukt (brukt en gang) Loop Greyline klasse 7 for kr 1800,- inkl frakt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg