Hopp til innhold
gjødde er konge

Snelle til gjeddestang

Recommended Posts

Streamstixsnellene er jo rimelige. Tror det er grei kvalitet. har et par jeg er veldig fornøyd med aillefall. Til den prisen tror jeg det er vanskelig å finne noe som matcher.

Olav

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder

vision koma er en fin snelle.

har en selv som er til overs med ekstra spole så bare si ifra

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Sikkert ikke. Men de fleste foretrekker så lett utstyr som mulig og dersom Koma-snellene er relativt sett ganske tunge, kan det bli unødvendig tungt å kaste i lengden, noe som igjen vil påvirke presisjon osv. Selv har jeg en snelle som er alt for tung på min 8# og den feilen kommer jeg ikke til å gjøre igjen.

Vision-snellene er jo ganske kompakte, så du bør sjekke hva den veier i forhold til andre.

I tillegg så ser jeg at 7/8 snellen av samme type selges for 1.299 her <a href="http://www.thorsbua.no/index.php?page=shop...t&Itemid=26" target="_blank">http://www.thorsbua.no/index.php?page=shop...t&Itemid=26</a>

Endret av Mickey Finn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

To tråder om samme emne av samme medlem slått sammen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Koma 9-11 er beregnet for tohånds og er derfor betydelig større\tyngre enn 7-9 snella.

Har selv den førstnevnte på tohåndsen min og ville nok ikke hatt den på enhåndsen... En kamerat har 7-9 snella på ei 8'er stang og er fornøyd med den

Det var jo noen grisebillige sneller hos Prima!!

Endret av ford prefect

Del dette innlegget

Lenke til innlegg