gjødde er konge 0 Rapporter innlegg Skrevet oktober 28, 2007 skal skaffe meg snelle til en stang som ikke skader budsjette mitt for mye 9fot #8, skal brukes til gjeddefiske. noen forslag til hva jeg skal bruke?? Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på sosiale medier/andre steder
Olav 1 Rapporter innlegg Skrevet oktober 28, 2007 Streamstixsnellene er jo rimelige. Tror det er grei kvalitet. har et par jeg er veldig fornøyd med aillefall. Til den prisen tror jeg det er vanskelig å finne noe som matcher. Olav Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på sosiale medier/andre steder
fluen 0 Rapporter innlegg Skrevet oktober 28, 2007 vision koma er en fin snelle. har en selv som er til overs med ekstra spole så bare si ifra Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på sosiale medier/andre steder
Charlie 1 Rapporter innlegg Skrevet oktober 29, 2007 http://www.prima-villmark.no/ under kampanjedager finner du kanskje noe? Mvh Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på sosiale medier/andre steder
gjødde er konge 0 Rapporter innlegg Skrevet oktober 29, 2007 har fått øye på en vision koma snelle #9-11 til en meget bra pris. men fluestanga mi er #8. gjør dettte noe??? Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på sosiale medier/andre steder
Mickey Finn 3 Rapporter innlegg Skrevet oktober 29, 2007 (endret) Sikkert ikke. Men de fleste foretrekker så lett utstyr som mulig og dersom Koma-snellene er relativt sett ganske tunge, kan det bli unødvendig tungt å kaste i lengden, noe som igjen vil påvirke presisjon osv. Selv har jeg en snelle som er alt for tung på min 8# og den feilen kommer jeg ikke til å gjøre igjen. Vision-snellene er jo ganske kompakte, så du bør sjekke hva den veier i forhold til andre. I tillegg så ser jeg at 7/8 snellen av samme type selges for 1.299 her <a href="http://www.thorsbua.no/index.php?page=shop...t&Itemid=26" target="_blank">http://www.thorsbua.no/index.php?page=shop...t&Itemid=26</a> Endret oktober 29, 2007 av Mickey Finn Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på sosiale medier/andre steder
gjødde er konge 0 Rapporter innlegg Skrevet oktober 29, 2007 har en #8 stang. gjør det noe da at jeg har en snelle#9da Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på sosiale medier/andre steder
Anne 0 Rapporter innlegg Skrevet oktober 29, 2007 To tråder om samme emne av samme medlem slått sammen. Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på sosiale medier/andre steder
ford prefect 9 Rapporter innlegg Skrevet oktober 29, 2007 (endret) Koma 9-11 er beregnet for tohånds og er derfor betydelig større\tyngre enn 7-9 snella. Har selv den førstnevnte på tohåndsen min og ville nok ikke hatt den på enhåndsen... En kamerat har 7-9 snella på ei 8'er stang og er fornøyd med den Det var jo noen grisebillige sneller hos Prima!! Endret oktober 29, 2007 av ford prefect Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på sosiale medier/andre steder
bendik 2 Rapporter innlegg Skrevet oktober 30, 2007 google lamson konic og bedøm selv. Prisen er ikke noe å si på. Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på sosiale medier/andre steder