Hopp til innhold
Oddbjørn Midbø

Ny film om laksefiske kommer snart

Recommended Posts

Anbefales !!!

Ja saa absolutt!! Denne filmen er underholdning av foerste klasse, gode bilder, mange fine laks kamper, mye humor paa Siddis (jeg visste ikke at siddisene kunne vaere saa morsomme :P). Saa gaa og kjoep den, Du vil kose deg fra Skottland til Finnmark, via Rogaland og Troendelag til Groenland. For min del var det en glede aa se igjen elver og vald som jeg har fisket, det bragte tilbake en god del minner fra disse stedene! Saa man maa gratulere Roar og hele gjengen for en flott film, jeg gleder meg til den neste. Og for de som har tenkt aa starte med flue fiske for laks, finnes det et glimrende lakskurs som bonus etter filmen! Bare det er vaerdt NOK 150- :lol:

Endret av Gamlingen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder

Jeg har også gått til anskaffelse av filmen... Må si at jeg ble positivt overraska over hele filmen. Til å være en amatørproduksjon, så synes jeg det er svært bra kvalitet på filmingen. I tillegg er det jo gøy å se scener med kjøring av fin feit laks i elver man kjenner igjen.

Selvfølgelig er det også morsomt å se trynet på Carli, da han fikk overrakt 30-årspresangen fra sin kjære. Carli har nok aldri vært nærmere gråten, og for oss som kjenner ham, er denne scenen vært mye penger.

Filmen er absolutt å anbefale. Bestill den til jul, du vil helt sikkert ikke angre!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

hey,hey...for en respons!! Det er også lov å komme med kritikk :biggrin:

Filmen er 60 min uten tilpassning av utstyr. I tillegg er det ca 15+ min med sjørøyefiske på Grønland.

"Laksekurset" er ca 5+ min, hvor "danske" Tres Bien er godt representert med sine spesielle instruksjoner for hvordan man skal hevde seg i verdensklasse. :lol:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

If i have to be honest, then i think Tres Bien have a fetisch for pretending to be danish .... :lol:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

If i have to be honest, then i think Tres Bien have a fetisch for pretending to be danish .... :lol:

Er jo tvillingbroren til den store Henrik Mortensen :biggrin: Julius og Henrik.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Noen ff.net medlemmer som har fått sett amatørfilmen i juleinnspurten?

Endret av rovfisk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Noen ff.net medlemmer som har fått sett amatørfilmen i juleinnspurten?

Har ikke sett den, men kan tenke meg å gjøre det. Send kontonr. på pm så bytter vi penger mot film. Da har har jeg noe å se fram til på nyåret. Gleder meg!

Edit: Pinlig skrivefeil.

Endret av Geronnymo

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Takker alle som har vært med på å støtte oss for å nå vårt mål om nytt produksjonsutstyr. :thumbup:

I tillegg må det nevnes at motivasjonen for neste film er på topp, med de positive tilbakemeldingene dere har gitt.

Selger nå restlageret av amatørfilmen "Rett Sted - Rett Tid" for kr 100,- inklusive frakt til ff.net medlemmer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Takker alle som har vært med på å støtte oss for å nå vårt mål om nytt produksjonsutstyr. :thumbup:

I tillegg må det nevnes at motivasjonen for neste film er på topp, med de positive tilbakemeldingene dere har gitt.

Selger nå restlageret av amatørfilmen "Rett Sted - Rett Tid" for kr 100,- inklusive frakt til ff.net medlemmer.

Har sett filmen og det var moro det. håper det ga mersmak å lage film.

Er det lov å spørre om responsen dere har hatt på salg, antall ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Har sett filmen og det var moro det. håper det ga mersmak å lage film.

Er det lov å spørre om responsen dere har hatt på salg, antall ?

Takk.

Vi er særdeles fornøyde med antallet, og kommer nå til å bruke midlene på ett nytt kamera etc. i "semi-pro" klassen. Danmark har vært svært mottakelige.

Håper det er flere som setter igang med slike "non profitt" amatør prosjekter. vannvittig artig å holde på med om vinteren, og ikke minst se andres fiskeopplevelser, og overkommelige steder. Må trekke inn polarflua dvd'n som ga inspirasjonen til å sette igang, Thanx! Håper som sagt det kommer flere i kjølvannet. Vi kommer iallefall til å fortsette, og da i samme prisklasse (...og med tilbud til de som kjøpte vår første) Håper vår neste blir av enda bedre kvalitet og innhold. Har en del "filmtriks på lager" :biggrin:

tillegg: ....og takk til ff.net for ikke å ha sensurert bort tråden, slik at amatørene uten støtteapparat kan få brakt inn litt, til videre produksjon

Endret av rovfisk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

jeg legger herved inn bestilling på neste mesterverk, med levering i februar om 1 år!

nå blir det spennende å se om jeg får denne tilsendt eller om jeg må minne han på det om ett år :-)

tar du utfordringa ? heh

Takk.

Vi er særdeles fornøyde med antallet, og kommer nå til å bruke midlene på ett nytt kamera etc. i "semi-pro" klassen. Danmark har vært svært mottakelige.

Håper det er flere som setter igang med slike "non profitt" amatør prosjekter. vannvittig artig å holde på med om vinteren, og ikke minst se andres fiskeopplevelser, og overkommelige steder. Må trekke inn polarflua dvd'n som ga inspirasjonen til å sette igang, Thanx! Håper som sagt det kommer flere i kjølvannet. Vi kommer iallefall til å fortsette, og da i samme prisklasse (...og med tilbud til de som kjøpte vår første) Håper vår neste blir av enda bedre kvalitet og innhold. Har en del "filmtriks på lager" :biggrin:

tillegg: ....og takk til ff.net for ikke å ha sensurert bort tråden, slik at amatørene uten støtteapparat kan få brakt inn litt, til videre produksjon

Endret av Champ

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Navn og rykte ligger arkivert :thumbup:

Så får en bare håpe vi klarer å komme opp med nok spennende videomateriell til en utgivelse i slutten av året. Men joda, det skal vi nok klare :msn-wink:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Takk.

Vi har vært en gjeng som har laget film til hjemme bruk siden 1999 og den siste i 2005 blir en fra kun en elv i år men er veldig moro både å filme og sjå etterpå. Har hatt store tanker om å gi ut en film for noen år siden men tiden til "redigereren" i gjengen har ikkje strekt til, vi får sjå. Har vært mye storlaks i filmene så det er jo spennende.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Vi har vært en gjeng som har laget film til hjemme bruk siden 1999 og den siste i 2005 blir en fra kun en elv i år men er veldig moro både å filme og sjå etterpå. Har hatt store tanker om å gi ut en film for noen år siden men tiden til "redigereren" i gjengen har ikkje strekt til, vi får sjå. Har vært mye storlaks i filmene så det er jo spennende.

Håper presset blir for stort til slutt, og vi her på ff.net kan få lov å følge fightene-

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Personlig synes jeg det er altfor mange amatører med i den filmen :shock:

Den burde hatt mange flere profiler med og ikke kun Henrik Mortensen.

Men men, en er bedre enn ingen.

Noen må kjøpe en mikrofon!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Noen må kjøpe en mikrofon!

Du bør ikke være trygg fremover Feed. Vi trenger apePELS til nyinnkjøpte mikrofoner!! :biggrin:

PS! Det kan være en fordel å ha på norsk tekst.

Endret av rovfisk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg