Hopp til innhold
Anne

ROSENBORG til Champions League!

Recommended Posts

FETT! Grattis, trøndere!

http://www.dagbladet.no/sport/2007/08/29/510447.html

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=157372

:biggrin: Jeg gleder meg til å se de svarthvite på 46' med surrounden koblet inn.

Så slapp jeg å slippe laksedepresjonen helt inn i sjela, trøsten er nær og jeg tar piruetten inn spritdøra med en god blended i øyekroken. Godstunden er reddet. :drool: Flytt hovedstanden til Trondheim, til hjertet av Norge, hva hadde vi vært uten. Lyn, nopp, sorry boys, der kommer dere til kort. Olav Trygvasson, du gjorde ikke nok, Trondheim skulle vært kronet til Staden i Norge.

Rosenborg, Solskjær er ledig - snart. :biggrin: Om dokk hi pæng'a...

:wacko: God natt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder

Det var bra Rosenborg kom med. De har gitt oss mange uforglemmelige opplevelser gjennom denne turneringen. Husker Heggems heading på San Siro i 96.

Selv har jeg min klubb på de britiske øyer og vi er også representert i denne turneringen. Klubben har sitt sete i en typisk havneby og er vel etter mine erindringer Englands mestvinnende.. :laugh:

Håper RBK og LFC havner i samme gruppe, da tror jeg mannen i gata hadde blitt å finne i Trondheims gater timene før avspark.

Endret av Mannen i gata

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Ja, får håpe rbk omsider kommer i pulje med Liverpool eller Man U denne gangen :biggrin:

Men det blir vel noe kjedelig italiensk igjen, tenker jeg :down:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Guest snusen

DET E ITJNÅ SOM KJÆM TÅ SÆ SJØL E DU LETT SOM EN SPØØØØØØL!!!!!!! :biggrin::biggrin::biggrin: :biggrin:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Trist !

Eneste positive er at nå får flere lag mulighetene til å knekke beina på Ivers (og jeg muligheten til å kose meg når dem taper med 5 mål på bortebane igjen )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

HELT TOPP....

Fantastisk for norsk fotball :smile1:

Kan bare de andre laga få gang på seg å prestere litt ute i europa så kan vi få et lag direkte kvalifisert og et via kvalik som da RBK og Molde var i gruppespillet....

Kun 20 min igjen til trekning :smile:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Gratulerer Frue! Rosenborg fikk Chelsea. Bank dem!

Beinhard pulje ....

Uheldigvis ble det RBK og Liverpool på samme dag :down:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

He-he . . . Den norske komentatoren på Eurosport presterte å si at det var håp for rbk å greie andreplassen i denne gruppa :blushing:

Chelsea - Valencia - Schalke - Rosenborg !

Er rbk-supporter til oppover øra jeg, men her er det bare å stikke fingeren i jorda :surrender:

Artig pulje, da . . . !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

DROGBA kommer til å finte forsvarsrekka til RBK laaaangt opp i en laksehöl i Stjördalselva :laugh:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Gratulerer Frue! Rosenborg fikk Chelsea. Bank dem!

:shock: Åååå Valencia og Schalke 04...

DROGBA kommer til å finte forsvarsrekka til RBK laaaangt opp i en laksehöl i Stjördalselva :laugh:

:biggrin: Hehe...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Å INGEN BANKE RBK! ÅHEIÅHEIÅHEIÅHÅÅ!

:biggrin::biggrin::biggrin:

:biggrin: Ja, dæævvven, ska bli arti' sjø...

Gemalen og je vurderer en trøste(lengetillaksesongen)reise til bartestaden for å sjå kampem mot Valencia. :biggrin: Opp på toget --> kamp, pils og pizza --> nedatt med toget --> på jobben. :shock: Trøtt.

Kamp 1: Chelsea - Rosenborg tirsdag 18. september

Kamp 2: Rosenborg - Schalke onsdag 3. oktober

Kamp 3: Rosenborg - Valencia onsdag 24. oktober

Kamp 4: Valencia - Rosenborg tirsdag 6. november

Kamp 5: Rosenborg - Chelsea onsdag 28. november

Kamp 6: Schalke - Rosenborg tirsdag 11. desember

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

rosenborg kommer til å vinne 5-0 mot chelsea hjemme på lerkendal(og vist det skjer så kommer jeg til å vinne så mye penger på oddsen at jeg kan fiske hele tiden resten av livet).. :drool:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Jubel. 0 trønderpoeng og 28 baklengs etter seks kamper. Nesten like herlig som å kjøre en større ørret.......

Hei !

Nå er ikke kampene spillt enda da !

Vi får si som Eggen, vi får tæll opp påængan te slutt.

Stikker man fingeren i jorda, så er dagens RBK lag, langt langt langt unna laget som vant puljen i 99/00.

Største forskjellen på lagene er den defensive tryggheten og samhandling som 99/00 utgaven hadde.

Styrken i dagens lag ligger i individualistene Sapara, Kone, Konan og Traore. Alle de har egenskaper som kan avgjøre kamper.

Mange undre skal nok skje om RBK tar mange poeng her, men på Lerkendal kan alt skje.

Møkkavær, kuldegrader og respektløse trøndere sliter mange av superstjernene med. De tar for lett på oppgaven og det straffer seg ofte i Trondheim. Mange storlag har tidvis blitt overkjørt her.

På bortebane tror jeg det blir svært tunge kamper !

Men det er egentlig helt utrolig, en liten fotballklubb, fra en liten by, i et bitte lite land, er kvalifisert for CL for 11. gang. Nå var RBK heldige i år med trekningen og fikk en lett vei inn i CL, men de 10 foregående gangene hadde de det langt fra lett.

Stein

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Glimrende at RBK igjen greidde å kvalifisere seg til det gode selskap! Nå får jeg iallefall også denne høsten et glimrende alibi for å gå på puben også på midtukedager. Skal aldri ha TV3 hjemme...! :biggrin:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Wohooo.... RBK tror jeg banker småguttelag som Valenica og Schalke, for ikke å snakke om "vi trenger mere penger" Chelsea!! :cool:

Kanskje...... :laugh:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Hei !

Nånn som har sjett tabællen no ?

De e væl nån som må begynn å tørk av sæ flire :) sjøl om vi tape ræsten av kaimpainn

Stein

Endret av skk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

:biggrin: Ja, dæævvven, ska bli arti' sjø...

Gemalen og je vurderer en trøste(lengetillaksesongen)reise til bartestaden for å sjå kampem mot Valencia. :biggrin: Opp på toget --> kamp, pils og pizza --> nedatt med toget --> på jobben. :shock: Trøtt.

Kamp 3: Rosenborg - Valencia onsdag 24. oktober

Du var heldig med den. Bare å gratulere Rosenborg med glimrende gjennomført kamp. Moro for et fotballelsker. :biggrin:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Du var heldig med den... :biggrin:

:mad2: Det jeg ikke var heldig med var at jeg måtte på et møte i Oslo i går, og :thumbup: samvittigheten skjøv meg inn døra til Svigers for kaker, kaffe og sofakos - UTEN TV-titting. :cry: Kvelden ble ikke helt den samme uten fotball... Æææææ...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

herremingud som RBK knuste Valencia.... bare en tragedie at tørum måtte gå. helt feil etter min mening.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

herremingud som RBK knuste Valencia.... bare en tragedie at tørum måtte gå. helt feil etter min mening.

De ser vel på sesongen under ett. Den er ikke noe å skryte av. Men, når Rosenborg kan prestere som mot Valencia, så kan de slå hvem som helst i Norge.

Problemet er vel motivasjon eller.....Er vel slik at CL får frem det beste i laget, men ikke den hjemlige serien.

jos

Del dette innlegget

Lenke til innlegg