Hopp til innhold
formann

Nettbutikk fluer

Recommended Posts

Noen som kan poste greie nettbutikker som inneholder salg av bl.a tørrfluer? :surrender:

Pris på frakt og leveringstid?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder

På www.fiskefluer.com er det ingen frakt hvis du bestiller for over 180 kroner. Men, husk at det må fortolles (sendes fra Sverige) om du bestiller for over 199 kroner. Ergo, bestill for 180-199 kroner, så slipper du ekstra utgifter.

Det står at de sender samme dag som du bestiller om du bestiller før kl. 16.00, og da er det bare postgangen fra SWE til NOR som holder igjen, jeg vil tippe 2-3 arbeidsdager.

Ellers har jeg også bestilt på www.flue.no , bra fluer til en bra pris. De også sender ut ganske raskt (du har fluene i løpet av en uke som regel), og der er det vel 32 ekstra for levering.

Endret av foomatic

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

http://www.selectafly.com/#1X0

Har rask levering (vanligvis 3-4 dager). Porto koster ca 25 kr, men fluene koster ca 4 kr stk.

Ved bestilling for meir enn (ca 120 kr) 10 pund så får du 10 gratis fluer (vanligvis våt fluer).

Endret av Snuffy

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Hei

Må bare si at fiskefluer.com er suverene. Jeg fikk fluene 2 dager etter bestilling. Så fluene kommer fort, vil bare tillegge at servicen, prisen og utvalget er meget bra.

Meget godt fornøyd :biggrin:

Test www.ydflies.com

Tar tid, men de har meget bra tørrfluer til latterlige priser.

Det kjipe er at du kanskje må kjøpe 6 eller 12 av gangen. Tror de er samarbeidspartnere med Scientific Anglers, da burde jo kvaliteten være topp.

De fluene jeg har bestilt der er topp :yes:

Mvh

Torgeir

Endret av Trøger

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Sjekk på

flue.no

Vet ingenting om kvaliteten,men prisene er i allefall meget gode.

Hei

Kvaliteten er bra den, men utvalget er ikke allverden. Men butikken er ganske ny og utvalget vil utvide seg etterhvert.

Mvh

Torgeir

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

gjedda.no

flue.no

fiskesnella.no

stort utvalg, god kvalitet og rask levering for å ikke snakke om prisen - BILLIG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Har igrunn ikke handla fluer så mye fluer bare ett par poppere fra http://www.fliesonline.co.uk/erol.html og det var rask levering og grei kvalitet.

Det jeg har sett hos de fleste er at det ser ut som de fleste fluene kommer fra samme sted. Ergo spiller det vel ikke så stor rolle hvor man handler.

Uansett billigere å handle fra utlandet uansett

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Har ikke sjekket på nettet i utlandet, så jeg kan ikke si noe om hvor mye billigere det er, men jeg har handlet på flue.no, og det var veldig positivt. Fluene holder i mine øyne god kvalitet, og det kom i posten fortere enn jeg hadde regnet med. Ble i tillegg levert i en helt ok boks med foam. Greit å være litt obs på fluene med fjærvinger, som iallefall propellerer når jeg kaster med dem... :biggrin:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Nå har jeg akkurat fått min ladning fluer fra www.flue.no. De er ikke testet i elva enda, men førsteinntrykket er meget bra, ser ut til å holde god kvalitet. Ble også levert i postkassa tre dager etter bestillingen ble gjort.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg