Hopp til innhold
Stetson

Østfold

Recommended Posts

Er det noen som har noen rapporter fra innlandsfiske i Østfoldvanna? Var i noen av vanna på søndag og fikk bra med fisk, men dog ikke noe stort denne gang. Hadde bra klekking av liten myrdøgnflue fram til regnet og vinden ødela fisket. Mye fisk opp til 3-4 hg, men så også fisk rundt kiloen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder

Tipper det "smeller" i helga og utover neste uke når varmen kommer. Slik det ser ut nå kan alt komme på en uke også er det kjørt for sommeren. Håper jeg tar feil. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

hei stetson, har nylig flyttet til halden og vet ikke helt hvor i østfold det er bra å fluefiske etter ørret..:!!

har du noen tips til meg? setter stor pris på all hjelp og svar

Endret av smiley

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Tipper det "smeller" i helga og utover neste uke når varmen kommer. Slik det ser ut nå kan alt komme på en uke også er det kjørt for sommeren. Håper jeg tar feil. :)

Blir lørdagen som det er spådd nå, da vet jeg nok hva jeg skal gjøre. :clapping:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

hei stetson, har nylig flyttet til halden og vet ikke helt hvor i østfold det er bra å fluefiske etter ørret..:!!

har du noen tips til meg? setter stor pris på all hjelp og svar

kan også svare per mail på met_i@hotmail.com eller PM

Sendt PM

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Er det noen som har noen rapporter fra innlandsfiske i Østfoldvanna? Var i noen av vanna på søndag og fikk bra med fisk, men dog ikke noe stort denne gang. Hadde bra klekking av liten myrdøgnflue fram til regnet og vinden ødela fisket. Mye fisk opp til 3-4 hg, men så også fisk rundt kiloen.

Hei du. hvilke vann var det du fikk fisk i nå? Jeg har vært noe i Trømborg fjella og der er det stille enda.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Det er isfritt igjen så det er bare å komme seg ut.

Jeg så at denne posten var litt gammel, men om noen kan sende meg en pm anngående ørretfiske i østfold hadde det vært flott! Trodde egentlig det ikke eksisterte noe ørretfiske her i fylket, men siden det gjør det, og siden jeg har fyllt 18 og fått lappen har jeg nå mulighet til å komme meg til slike steder

Del dette innlegget

Lenke til innlegg