Hopp til innhold
Stinger Streamdance

LTS salgsplaner og moderatorers inhabilitet

Recommended Posts

Ja.

Tenkte meg nok det ja.....mister svev.

Du er skikkelig i svevet for tiden, ja jeg vil driste meg til å si at det nærmer seg

fritt fall.... :)

Ut i fra din stil her på nettet for tiden, litt småstressa, tror jeg du har behov for å få ut litt innestengt frustasjon og høye skuldre.

Vil foreslå en lang fisketur på deg til sommeren og svingen din i Neiden venter på deg. Kanskje det blir en storlaks denne gangen også.....

Hilsen Bønna dektektiv.

Endret av bønna

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder
Guest svev

Neidensvingen?

Tror superdetektiv Bønna bør holde seg til Olsenbanden Junior...:)

Får nesten legge til at noen fisketur blir det nok ikke på oss, Bønna, siden jeg ikke skal drasse på noen langdengere med lts-utstyr til å ødelegge moroa.

Endret av svev

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Bjørn L Postert I dag, 23:03

Gjeeeeeeeeeeesp.........................!!!!!

Da må du gå å legge deg da, hvis det er så kjedelig. U :P:P t av tråden....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Guest svev

Bjørn L Postert I dag, 23:03

Da må du gå å legge deg da, hvis det er så kjedelig. U :P:P t av tråden....

Vel - nå virker det som du er trøttest og mest klar for dyna her, slate.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Nei da er på flaske nr 3 og det går bra det :lol: :lol:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Først va det hær en litt arti tråd å følge med på <_<

No e det etterhvert blitt litt kjedeli.. Skal ikke dokker kamphana

heller ta å ringe hverandre, et lite telefonmøte- på høyttaler eller

nåkka - så slepp vi andre å få epost, vi som bare ikkje klare å la vær å klikke

på den automatisk genererte saken om at nån av dokker har slengt litt

mer hyggelig skjit tell hverandre :biggrin:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Det har vel aldrig vært noe artig sak det her!!!! :mellow:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Slik jeg tolket SS sitt innlegg, var at SS ville sette fokus på FLF sin binding mot LOOP. Som ikke burde være noen hemmelighet.( Sjekk FLF sin hjemmeside.. bilde på forside.) Og jeg fatter ikke hva som er galt med det....

Det er jo ikke snakk om personangrep på noen som helst måte. det hele er jo bare ett spørsmål om FLF ikke kan være så vennlig å fortelle om sine forbindelser til Loop i avataren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Ja, det var jo et meget intelligent og informativt innlegg fra en bidragsyter med hele 2 poster her på forumet.... Dersom du synes denne diskusjonen er så søvndyssende og lite inspirerende at du gidder å legge inn ovennevnte bidrag, så blir nok ikke tråden mer interessant med ditt innoative sådan... :roll:

Forøvrig; velkommen på forumet og takk for ditt eminente og interessante bidrag.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Slik jeg tolket SS sitt innlegg, var at SS ville sette fokus på FLF sin binding mot LOOP. Som ikke burde være noen hemmelighet.( Sjekk FLF sin hjemmeside.. bilde på forside.) Og jeg fatter ikke hva som er galt med det....

Det er jo ikke snakk om personangrep på noen som helst måte. det hele er jo bare ett spørsmål om FLF ikke kan være så vennlig å fortelle om sine forbindelser til Loop i avataren.

Finner ikke noen Loop connections på FLF's hjemmeside........ :blink:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Guest svev

Diskusjonen bærer nok preg av at selve temaet mislikes sterkt av noen gamle travere på forumet.

Men selv om redaksjonen ser ut til å fortsatt ikke skjønne poenget med klare linjer i forholdet mellom moderatorer og utstyrsbransjen, skal den i alle fall ha litt honnør for at hele tråden ikke har blitt sensurert bort, slik ESL truet med helt i starten.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Det som er galt er måten det insinueres "bindinger" ut fra "forbindelser". Dersom jeg fisker med merke X på et bilde er det en "forbindelse"? Er jeg sammen på fisketur med fisker Y som jobber på en butikk som selgermerke Z, er dette en "forbindelse"? Jeg tror nok avataren blir litt liten til å fortelle om alle "bindinger" i så måte :biggrin: .

Men det er helt klart lurt å være oppmerksom og kritisk i forhold til hva som publiserers her og andre steder. Så kan en jo stille seg spørsmålet hvem en stoler mest på av anonyme brukere med et eller to innlegg som kun er kritikk av andre, eller personer som opptrer med fullt navn og med 100-vis av forskjellige bidrag :roll: ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Ja, det var jo et meget intelligent og informativt innlegg fra en bidragsyter med hele 2 poster her på forumet.... Dersom du synes denne diskusjonen er så søvndyssende og lite inspirerende at du gidder å legge inn ovennevnte bidrag, så blir nok ikke tråden mer interessant med ditt innoative sådan... :roll:

Forøvrig; velkommen på forumet og takk for ditt eminente og interessante bidrag.

...Tipper du skjønte hva jeg mente....!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Har følt diskusjonen, tror vi hadde en lignende diskusjon her I fjor, da gjaldt det ffn sine medlemmer og deres tilknytning til bransjen. Skulle vært gøy og vist hvem som skjuler seg bak SS.

Skal en være en oppegående innenfor utvikling og se hva som kommer av nytt utstyr innebefatter de ofte kontakt med produsentens frontfigurer, disse vil selvfølgelig også ha noe tilbake i form av (helst positiv) omtale av sine produkter.

Den balansegangen som må gjøres av ffn`s moderatorer er sikkert ikke det letteste, men jeg synes de gjør en rimelig grei jobb..

Jeg tror faktisk at det er et større problem for forumet den skjulte tilknytning enkelte av medlemmene har. Det er derfor jeg synes det er litt skremmende når en kommer med slike påstander og gjømmer seg bak et nick som for meg ser ut som han tilhører en konkurrent av det merket han indirekte kritiserer. Jeg hadde hat mye større respekt for ham hvis han stod fram med fult navn.

Det som har forundret meg i min tid her på ffn er at enkelte ser ut til å ha et forhold til bestemte merker som fotballsuportere har til fotballag.

De blir blinde for hva andre utvikler og heier på sitt merke, de går rundt som levende reklameplakater, Dette gjelder ofte statusmerker eksempelvis, G.loomis,LTS,Hardy osv.

(har til dags dato til gode og se en kledd opp i Ron Thomson utstyr) :lol:

Har alltid lurt lit på hva som får enkelte til å gjøre dette. :)

Disse personene farger også en god del av utstyrsdiskusjonene her, da spesielt mellom de to storlagene LTS(loop) og (tidligere)AF.

Skal bli gøy og se hvem av dem som vinner årets serie.

Muligens jeg får hive meg på ettervert som medgangssuporter. :roll:

Talas

Mvh

Ole Berghom

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

.

Det var et forsøk på personangrep, men om SS lykkes tror jeg nok ikke. Jeg tar ikke useriøse beskyldninger og rykter så hardt, men "skravlekjerringer" har jeg lite sans for.

Hva er det dere vil, at jeg skal legge ut det private livet mitt på et nett som kan leses av alle? Der går sannelig grensa.

Mitt svar angående avtaler og kontrakter ser du i mitt tidligere innlegg.

Når du refererer til vår hjemmeside (også Hr Lucky Fly), så er det et bilde vi tok ved Gausa en sommer for noen år siden. Vi fikk den gangen låne demoustyr av lillehamringen Rune Marthinsen, som da var i Loop Team Norge og som nå er i Team Nordic Outdoor (Aktiv Fritid). Noe av utstyret er vårt, fordi vi har kjøpt oss dette.

:wink: Men igjen; jeg oppfordrer alle som ønsker å diskutere brands av alle slag om å starte tråder i forbrukerforum. Å prate fluefiskeutstyr er alltid morsomt.

Dette får komme under "eventuelt": :wink:

Har SS bransjetilknytning?

Ja, det har han, men han jobber ikke for noen leverandør og har heller ikke teamtilknytning til noen leverandør.

Men selv om redaksjonen ser ut til å fortsatt ikke skjønne poenget med klare linjer i forholdet mellom moderatorer og utstyrsbransjen...

Nå får du konkretisere hva du mener, Svev, og ikke unnvære å svare eller trekke deg når du blir spurt om noe. Kom med eksempler, kom med de avtaler vi i redaksjonen skal sitte med med leverandører, forhandlere og bransjefolk og vis oss fakta på dette. Vi vil vite noe vi selv ikke vet.

:) God søndag!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Det som har forundret meg i min tid her på ffn er at enkelte ser ut til å ha et forhold til bestemte merker som fotballsuportere har til fotballag.

De blir blinde for hva andre utvikler og heier på sitt merke, de går rundt som levende reklameplakater, Dette gjelder ofte statusmerker eksempelvis, G.loomis,LTS,Hardy osv.

(har til dags dato til gode og se en kledd opp i Ron Thomson utstyr) :lol:

Har alltid lurt lit på hva som får enkelte til å gjøre dette. :)

Godt innlegg !

Stusser alltid når jeg møter folk ved elva som ser ut som en supporter(selger) for ett eller annet merke.... Enkelte har til og med capsen samme vei som Syrstad's uten at det kler dem :lol: eller ser ut som Loop nisser!

Tror nok FLF som journalist i AoF (andre blekker?), har fått sin integritet vurdert grundig!

Derfor synes jeg denne trådens start er merkelig!

MEN debattetn er likevel viktig fordi den gjør oss lesere mere kritiske( er det mulig? :lol: ) til uttalelser på et forum hvor det er anledning til å være anonym.

Jeg prøver selv å være mest mulig anonym på nett, men ikke fordi jeg har kommersielle hensikter, jeg vil bare forbeholde meg retten til å ikke synes :wink: hvis ikke hadde disse ikke ord blitt skrevet......

Endret av moby

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Det var et forsøk på personangrep, men om SS lykkes tror jeg nok ikke. Jeg tar ikke useriøse beskyldninger og rykter så hardt, men "skravlekjerringer" har jeg lite sans for.

Hva er det dere vil, at jeg skal legge ut det private livet mitt på et nett som kan leses av alle? Der går sannelig grensa.

Mitt svar angående avtaler og kontrakter ser du i mitt tidligere innlegg.

Når du refererer til vår hjemmeside (også Hr Lucky Fly), så er det et bilde vi tok ved Gausa en sommer for noen år siden. Vi fikk den gangen låne demoustyr av lillehamringen Rune Marthinsen, som da var i Loop Team Norge og som nå er i Team Nordic Outdoor (Aktiv Fritid). Noe av utstyret er vårt, fordi vi har kjøpt oss dette.

:) God søndag!

At du gidder å forsvare deg om og om igjen på noe du ikke har grunn til å forsvare deg imot??? :blink:

Jeg foreslår å stenge tråden og sende "hissig mail" til "brød-huene" her inne som er fulle av paranoia!

AT DERE GIDDER!??!!? Det må da finnes andre forum dere kan følge med på hvis dette er sååå korrupt som noen av dere tydeligvis mener??? Personlig så gir jeg blanke faan i om noen er tilknyttet det ene eller andre, jeg er voksen nok til å ta mine egne valg selv, og ikke grine over hva andre har/fått som ikke jeg har!

Get a life!

God søndag... :biggrin:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Personlig så gir jeg blanke faan i om noen er tilknyttet det ene eller andre, jeg er voksen nok til å ta mine egne valg selv, og ikke grine over hva andre har/fått som ikke jeg har!

Get a life!

God søndag... :biggrin:

Enig mht FLF!

Men, "egne valg" du er vel ikke upåvirkelig du heller? Jeg gir ikke blanke F om tilknytning til bransjen... Til det har jeg kjøpt for mye dårlig utstyr :evil:

Holdt selv på å kjøpe en stang som ble sterkt anbefalt på fiskersiden.no.

Vet ikke om det var en bra stang men den ble iallefall så sterkt anbefalt at en nesten ikke kunne la være å kjøpe.......

Endret av moby

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Enig mht FLF!

Men, "egne valg" du er vel ikke upåvirkelig du heller? Jeg gir ikke blanke F om tilknytning til bransjen... Til det har jeg kjøpt for mye dårlig utstyr :evil:

Holdt selv på å kjøpe en stang som ble sterkt anbefalt på fiskersiden.no.

Vet ikke om det var en bra stang men den ble iallefall så sterkt anbefalt at en nesten ikke kunne la være å kjøpe.......

påvirkelig blir en jo til alt, bil, båt, klær, mat, ja alt egentlig. Men det får da være grenser til grining. I dag så får du jo prøvd "alt" av utstyr du skal kjøpe...(nesten) og da går det vel ann å gjøre opp en EGEN mening selv, og ikke hyle ut her inne og gå til person angrep på en moderator som har bedyret "sin uskyld" opptil flere ganger????

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

påvirkelig blir en jo til alt, bil, båt, klær, mat, ja alt egentlig. Men det får da være grenser til grining. I dag så får du jo prøvd "alt" av utstyr du skal kjøpe...(nesten) og da går det vel ann å gjøre opp en EGEN mening selv, og ikke hyle ut her inne og gå til person angrep på en moderator som har bedyret "sin uskyld" opptil flere ganger????

Ja, det var vel egentlig det jeg sa, hehe ........ 8)

Endret av moby

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Gjest
Denne tråden er stengt for flere innlegg.

• Legg til ny...