Hopp til innhold
Stinger Streamdance

LTS salgsplaner og moderatorers inhabilitet

Recommended Posts

[quote name='svev' date='29 Jan 2006 22:42' post='113496'

LTS forsvarer overhodet ikke det svært høye prisnivået, og minner mest av alt om slags jappeboble fra 80-tallet.

Endret av bønna

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder
Guest svev

Da kunne du jo prøvd deg på litt saklighet sjøl, Bønna.

Hva du bruker penga dine på får være ditt problem.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Da kunne du jo prøvd deg på litt saklighet sjøl, Bønna.

Syns innleggene mine er både morsomme og saklige. :P:P

Og vet du hva, jeg har enda til gode å rakke ned på noen utstyrsleverandører

eller f.eks moderatorer her på nettet.

Nei, vi må prøve å være litt positive gutter, livet er gøy og fluefiske

er aller best.

PS. Å bruke penger på fiskeutstyr er ikke noe problem, bare herlig når utstyret

fungerer enten det er dyrt eller billig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Hmmm....I følge deg så virker det jo unektelig som om det er ditt problem hva andre bruker pengene sine på ...eller er det fordi du har så frygtelig lyst på LTS utstyr selv.....X3'ern er jo ikke så dyr.. :wink:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Nå synes jeg vi skal skjerpe oss litt. Dette minner om syklubben som min mor hadde på 70tallet. Hva FLF jobber med, eller ikke jobber med har vi ikke noe med. Det er jo folk her som er i bransjen, men hører ingenting om de. Det som skaper hat er misforsåelser, og jeg tror at mange har gjort det her.

Så folkens, jeg synes dere skal be FLF om pent vær. Hun har ikke gjort noe galt. Hun kan reise på fisketur med hvem hun vil. :)

esch-tjok 8)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Har fulgt diskusjonen i lengre tid nå, uten å deltatt.

Og jeg kan ikke fatte og begripe hva folk skriker så høyt etter?

Vi driver da for faan ikke med livreddende arbeid som avhenger av folks kredibilitet og hva det nå diskuteres her! Vi driver med en HOBBY som heter fluefiske på fritiden vår, og vi prater om løst og fast på en web side (en eminent sådan) og diskuterer alt fra utstyr til musikk smak.

Hva nå en moderator gjør på fritiden sin (dvs: RESTEN av fritiden sin, for etter hva jeg har skjønt så gjøres moderator jobben også i fritiden?)

er meg totalt likegyldig! Om det jobbes i fiskebutikk, fiskes med kjente venner, binder fluer sammens med kjente fluebindere, kjører bil sammens med eier av bilforretning, svømmer sammens med kjente svømmere, går tur med kjente tur folk osv osv.... det skal da vel vi hoppe og drite i???? Det har vi ikke noe med, og jeg kan ikke skjønne at folka som driver denne web siden og jobber med den, gjør dette gratis og på "fritiden" sin, at de gidder å høre på sånn dritt slenging fra enkelte tragiske sjeler???

Jeg hadde ihvertfall blitt hoppende forbannet hadde jeg vært FLF...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Har fulgt diskusjonen i lengre tid nå, uten å deltatt.

Og jeg kan ikke fatte og begripe hva folk skriker så høyt etter?

Vi driver da for faan ikke med livreddende arbeid som avhenger av folks kredibilitet og hva det nå diskuteres her! Vi driver med en HOBBY som heter fluefiske på fritiden vår, og vi prater om løst og fast på en web side (en eminent sådan) og diskuterer alt fra utstyr til musikk smak.

Hva nå en moderator gjør på fritiden sin (dvs: RESTEN av fritiden sin, for etter hva jeg har skjønt så gjøres moderator jobben også i fritiden?)

er meg totalt likegyldig! Om det jobbes i fiskebutikk, fiskes med kjente venner, binder fluer sammens med kjente fluebindere, kjører bil sammens med eier av bilforretning, svømmer sammens med kjente svømmere, går tur med kjente tur folk osv osv.... det skal da vel vi hoppe og drite i???? Det har vi ikke noe med, og jeg kan ikke skjønne at folka som driver denne web siden og jobber med den, gjør dette gratis og på "fritiden" sin, at de gidder å høre på sånn dritt slenging fra enkelte tragiske sjeler???

Jeg hadde ihvertfall blitt hoppende forbannet hadde jeg vært FLF...

Nå var det jo ikke dette som ble diskutert akkurat nå da.

Det Stinger Streamdance gjorde denne gangen var jo faktisk bare å svare på ett spørsmål fra en annen bruker her på ff.net.

Ser jo helt klart at det burde vært en egen tråd på det.

Men.... Det virker som om det er veldig mange her inne som er extremt hårsåre når det gjelder kritikk av LTS.

Sannheten er jo at de har hatt så store problemer med salget her i Norge at de faktisk må starte egne butikker i viktige områder, for i det hele tatt å være representert der.

Man kan jo ikke skylde på janteloven hver gang ett Norsk produkt ikke slår an.

Endret av Greenlander

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Er det noen som har sett den nye katalogen til LTS? På en dobbeltside inne i katalogen, så står det to stykker ved siden av hverandre og prater. Den ene av dem står og pisser. Jeg vet ikke om det skal være en spøk, i så fall, så er det en dårlig en. Ihvertfall ingen bra måte og markedsføre en vare på. Eller? :blink::blink:

esch-tjok 8)

Endret av esch-tjok

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

[name='esch-tjok' date='03 Feb 2006 19:03' post='114204']

Er det noen som har sett den nye katalogen til LTS?

Er den nye katalogen til LTS kommet ?

Er det noen butikker som har fått den så vennligst si i fra,

slik at vi, den store horde av LTS-fans, kan få oss et eksemplar snarest. :biggrin:

Hilsen LTS-Bønna i fra nord.

PS. Tar gjerne i mot enda sterkere scener enn pissende fiskere....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Men.... Det virker som om det er veldig mange her inne som er extremt hårsåre når det gjelder kritikk av LTS.

Mange er hårsåre når LTS kritiseres, men jeg synes ikke dette gjelder moderatorene. Synes de er forholdsvis nøytrale. :mellow:

Man kan jo ikke skylde på janteloven hver gang ett Norsk produkt ikke slår an.

Helt enig, hvis LTS selger dårlig så får LTS ta det på sin egen kappe. Når Syrstadbrødrene solgte G.Loomis var det verdens beste stenger, og det var ikke måte på hvor god stengene var. Så begynte de med LTS. Da var plutselig ikke lenger Loomis bra nok! Man føler seg lurt. Er det rart folk blir forbannet? :evil:

Bønna: Siden du bruker 50 000 kr hvert år på utstyr, så må det vel stå mange "dårlige" Loomis-stenger i skapet ditt? Er de til salgs? :lol:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Guest svev

Hmmm....I følge deg så virker det jo unektelig som om det er ditt problem hva andre bruker pengene sine på ...eller er det fordi du har så frygtelig lyst på LTS utstyr selv.....X3'ern er jo ikke så dyr.. :wink:

Hei Thormill.

Når du nevner det: jeg har ikke lyst på LTS-utstyr i det hele tatt, siden jeg ikke driver med langkastinig på metermål, men mer smygfiske og presisjonskasting på normale fiskeavstander. Dessuten skjønner jeg ikke at det kan være verdt de hårreisende prisene.

LTS kan sikkert brukes til min form for fluefiske det også, men jeg tror annet utstyr egner seg bedre.

Men til denne diskusjonen: jeg og enkelte andre reagerer på et tungt innslag her på dette forumet av en slags snikreklame som gir direkte avsmak. At det ikke forlanges at bransjetilknytning skal fremgå uten at det kan misforstås er helt ubegripelig amatørmessig. Ikke av hensynet til dere som kjenner hverandre mer eller mindre fra før eller gjennom aktiv deltagelse på forumet, men tilfeldige lesere utenfra.

Det er snakk om helt enkle og grunnleggende redaksjonelle spilleregler.

Og for ordens skyld; Min kritkk av LTS er ikke ment mot Syrstadbrødrene, men apparatet bakenfor.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Dere er virkelig verre enn kjerringene på jobb gitt.

Hvem som er hårsåre her inne eller hva som oppfattes som hårsårt interesere folk flest ingenting.

Ellers Svev, nå må du slutte å sutre på alle andre vegne, folk utenifra bla bla bla, klikken osv. osv.

Samme gjelder flere her inne, kjerringer halve gjengen.

Kanskje vi bør ta oss litt sammen og forstå hvor lite fluefiske faktisk betyr og hvor behjelpelige vi kan være for hverandre, istedet for å SUTRE!

Våkn opp, hvem bryr seg egentlig om LTS, AF, Bios, Tundra?

Vurderer å melde meg ut av hele greia, så sinnsykt lei av gråtende og fornedrede barn.

Drita lei innlegg som dette, har dere lest hva tråden dreier seg om?

Thormill, nå må du snart slutte å ta vilkårlige setninger ut av ingenting og slutte med den forbaskede konstante kverrlueringa.

MPDERATORS INHABILITET.

Endret av Tres Bien

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Guest svev

Dere er virkelig verre enn kjerringene på jobb gitt.

Hvem som er hårsåre her inne eller hva som oppfattes som hårsårt interesere folk flest ingenting.

Ellers Svev, nå må du slutte å sutre på alle andre vegne, folk utenifra bla bla bla, klikken osv. osv.

Samme gjelder flere her inne, kjerringer halve gjengen.

Kanskje vi bør ta oss litt sammen og forstå hvor lite fluefiske faktisk betyr og hvor behjelpelige vi kan være for hverandre, istedet for å SUTRE!

Vurderer å melde meg ut av hele greia, så sinnsykt lei av gråtende og fornedrede barn.

Drita lei innlegg som dette, har dere lest hva tråden dreier seg om?

Thormill, nå må du snart slutte å ta vilkårlige setninger ut av ingenting og slutte med den forbaskede konstante kverrlueringa.

MPDERATORS INHABILITET.

Duverden, duverden - er det selve lillesjefen for menighetsrådet som blåser seg opp?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Men til denne diskusjonen: jeg og enkelte andre reagerer på et tungt innslag her på dette forumet av en slags snikreklame som gir direkte avsmak. At det ikke forlanges at bransjetilknytning skal fremgå uten at det kan misforstås er helt ubegripelig amatørmessig. Ikke av hensynet til dere som kjenner hverandre mer eller mindre fra før eller gjennom aktiv deltagelse på forumet, men tilfeldige lesere utenfra.

Kanskje du burde si i fra hva det reklameres tungt for og av hvem :blink: ? Denne diskusjonen startet med et angrep på en av moderatorene. Slik jeg forstår dine insinuasjoner dreier diskusjonen fortsatt om dette? Så opplys oss om hva moderator har reklamert for.

Jeg blir rørt til tårer av din omtanke for tilfeldige lesere :P , men så langt jeg kan se er det i stand til å gjennomskue forsøk på både å rakke ned på produkter. At du får avsmak er kanskje mer et problem med deg enn med de som forsøker å gjøre dette til et trivelig sted.

For ordens skyld skriver jeg ikke dette som moderator. Ei heller har jeg noen bransjetilknytning, men jeg kjenner flinke fiskere og trivelige folk som jobber i bransjen. Noe annet ville være merkelig dersom man da ikke er av den typen som faller ut med alle andre på grunn av smålighet :wink: .

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Duverden, duverden - er det selve lillesjefen for menighetsrådet som blåser seg opp?

he-he, dette er jammen morro...... :biggrin:

Mange ut-svev`ende kommentarer, kan man si !!!

Gleder meg til å se katalogen til LTS og håper på mange godbiter i vente (kjenner

det formelig brenner i pengesekken......

PS: Når det gjelder LOOMIs-stengene mine (liker faktisk de også), så har jeg kun solgt

2 av dem. Beholder de 5 andre Loomisene, man vet jo aldri.....

Hilsen handle-Bønna i fra nord !

Endret av bønna

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Til Tres Bien...

Det virker på meg som at det er mange som bryr seg om det er LTS.....

Har aldri sett at AF har blitt forsvart av noen, de gangene brukerne her har kommet med tildels kraftige angrep på dem.

De andre du nevner har vel knapt blitt diskutert.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Jeg slutter nok ikke med det som Du kaller "kverulering" før den dagen du blir voksen nok til å slutte med å stille sure illeluktende spørsmål som bærer preg av paranoide beskylninger og som i seg selv ikke er annet enn surmaga kommentarer. Hvis du tror at du er i noen som helst særstilling slikt sett så tar du grundig feil...du kan gjerne prøve å gjemme dine spydigheter bak dumme kommentarer som: ....jeg bare spør eller lignende....jeg går ikke på den......for når du ikke gidder å følge opp dine egne spørsmål så er det helt klart hva som er hensikten bak de.. :roll: 8) ..

Venter fremdeles på et saklig svar fra deg i denne tråden http://www.fluefiske.net/forum/index.php?showtopic=13410&hl= :huh:

Endret av Thormill

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Jeg slutter nok ikke med det som Du kaller "kverulering" før den dagen du blir voksen nok til å slutte med å stille sure illeluktende spørsmål som bærer preg av paranoide beskylninger og som i seg selv ikke er annet enn surmaga kommentarer. Hvis du tror at du er noen som helst særstilling slikt sett så tar du grundig feil...du kan gjerne prøve å gjemme dine spydigheter bak dumme kommentarer som ....jeg bare spør eller lignende....jeg går ikke på den......for når du ikke gidder å følge opp dine egne spørsmål så er det helt klart hva som er hensikten bak de.. :roll: 8) ..

Ka e det dokker har i glassan i kveld ? Æ trur det må vær tre-sprit...

Skjønne dokker nu koførr det e krig i verden ???? :unsure:

Æ drekk rødvin og glede mæ

vannvittig til ny sesong...

Hilsen optimist-Bønna

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Mulig at jeg er blind ..Svev ...men jeg ser ingen tunge innslag av snikreklame. Siden LTS er forholdvis nytt og ikke minst "norskutviklet" så er det vel naturlig at det blir en del fokus akkurat på det merke og det må vi vel kunne tåle. Så få vi heller ta på "skylapper" på ,mens det står på som verst. :)

Endret av Thormill

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

[Det er snakk om helt enkle og grunnleggende redaksjonelle spilleregler. sier svev.

Si meg en ting, mister Svev, hva vet du om enkle og

grunnleggende redaksjonelle spilleregler ?

Har du noen erfaring, eller ?

Endret av bønna

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

:biggrin: Siden menigheta er samlet...

Tråden starta med et bibelklask i hodet på Fluefiske.net. Da passer det med noen avsluttende ord i menighetsrådet.

Jeg vil takke for all støtte jeg har fått og Fluefiske.net har fått av brukerne i denne tråden. Det var gode ord på vegen og det er moro at så mange setter pris på og ser det forsøket vi gjør på å glede fluefiskere, lage nyttig stoff om fluefiske og forhåpentligvis være med å binde sammen fluefiskemiljøet i landet. Takk til brukerne!

Siden jeg vet hvem Hr. SS er, putter jeg dette minnet i ermet til en mer personlig anledning, om den byr seg.

Jeg vil takke for debatten omkring meg og Fluefiske.net i denne tråden og oppfordre alle som ønsker å diskutere brands av alle slag om å starte egne tråder under Forbrukerforum.

Møtet er hevet.

:) Hilsen

menighetssekretær Jansen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Guest svev

[Det er snakk om helt enkle og grunnleggende redaksjonelle spilleregler. sier svev.

Si meg en ting, mister Svev, hva vet du om enkle og

grunnleggende redaksjonelle spilleregler ?

Har du noen erfaring, eller ?

Ja.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Siden jeg vet hvem Hr. SS er, putter jeg dette minnet i ermet til en mer personlig anledning, om den byr seg.

Møtet er hevet.

:) Hilsen

menighetssekretær Jansen

Dette får komme under "eventuelt": :wink:

Har SS bransjetilknytning?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Gjest
Denne tråden er stengt for flere innlegg.

• Legg til ny...