Hopp til innhold
tørrmygga

Det nye fluefiske bladet

Recommended Posts

Jeg kjøpte det nye bladet fluefiske i helga til kr 99,-.

Det var egentlig veldig lite for oss ørrettfiskere. Det var laks, laks og atter laks. Ble litt skuffet, men men, det blir vel kanskje mere ørrett stoff i påfølgende nummere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder
Gjest

Jeg er ikke enig med "tørrmygga" om at det var for mye laksestoff, men

det var for mye stoff om fluefiske i karibiske strøk. Uansett så synes jeg det er et meget bra blad og venter spendt på neste nummer. Deilig å slippe alt stoff om meite/slukfiske osv. som det er i blader som Alt om fiske. Det var forresten mange gode artikler om ørretfiske i bladet Fluefiske. Nevner i fleng: Markafiske, Fortommen, Imitasjonsfiske og Lågenartikkelen. :wink:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Gjest

de skrev jo også at de satset på et bredt spekter under tema fluefiske i sitt første nummer...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

enig i at det var for mye "syden". ellers synes jeg det er mest interessant å lese om fiskeområder i norge - lågen artikkelen var ganske bra. når det gjelder alt om fiske, har jeg inntrykk av at deres ørretsfiskereportasjer fra norge dreier seg om hardangervidda og finnmarksvidda for 90%s vedkommende. det finnes da andre områder å skrive om!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Gjest

Endelig et norsk fluefiskeblad!

For oss som har vært med noen år og lest blader på andre språk, er det deilig med et helt norsk blad. Flugfiske i Norden har jo vært nærmeste alternativet. (Kan anbefales.)

Norge er jo verdens største land på fluefiske :D så her er jo enorme resurser å ta av og veldige områder innen fluefiske å skrive om :P .

Skal vi ha et norsk fluefiskeblad, så får vi vel finne oss i artikler om både ørret og laksefiske (+ annet) og artikler fra andre deler av verden.

Håper bare det kan komme med tips om hvordan en kan reise dit osv.

Selv kunne jeg også tenke meg bladet litt annerledes, men da var det andre som ikke ville bli fornøyd. Så la oss derfor ikke være surmagede nå som det endelig er kommet et norsk fluefiskeblad. Litt Jantelov ute og går....?

Skulle noen av dere som står bak bladet lese dette - så stå på, men hør på tips som kommer inn. Det er oss kundene dere skal leve av.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Gjest

Hei

Siden jeg har vært redaktør for Fluefiske 2002, vil jeg bare si at vi setter veldig pris på alle tilbakemeldinger. Både positive og negative

Det er alltid vanskelig å lage en første utgave av et nytt magasin, men vi føler oss rimelig fornøyd. Vi forventer ikke at alle skal like (eller lese) alt, men har prøvd å vise litt av bredden i fluefisket - både i Norge og utlandet.

Det kommer flere utgaver. Skal de bli best mulig, er vi selvsagt avhengig av feedback fra dere som er våre lesere. Vi skal lytte til det dere sier!

Pål Mugaas

(som nå drar til Gaula).

Skitt fluesommer til alle - >Topp nettsider :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg