Olsendriver 0 Rapporter innlegg Skrevet august 22, 2005 Min første havabbor tatt i dag. Ble debut på sluk, men er godt fornøyd likevel. Vekt: 1,25kg. Bilde finnes på min hjemmeside (www.olsendriver.com) Noen som har en bra HA-oppskrift? Bernt Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på sosiale medier/andre steder
Frank 0 Rapporter innlegg Skrevet august 23, 2005 Min første havabbor tatt i dag. Ble debut på sluk, men er godt fornøyd likevel. Vekt: 1,25kg. Bilde finnes på min hjemmeside (www.olsendriver.com) Noen som har en bra HA-oppskrift? Bernt <{POST_SNAPBACK}> Hva slags sluk og når på kvelden? Spennende å høre at noen får noen annet enn flue kl. 0600 :-) Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på sosiale medier/andre steder
Olsendriver 0 Rapporter innlegg Skrevet august 23, 2005 (endret) Hva slags sluk og når på kvelden? Spennende å høre at noen får noen annet enn flue kl. 0600 :-) <{POST_SNAPBACK}> En lang tobissluk. Fisken var faktisk på da jeg fikk kontakt med sluken etter å ha sveivet inn snøret som vinden dro ut til sia. Klokka var vel rundt 20.00. Endret august 23, 2005 av Olsendriver Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på sosiale medier/andre steder
permagnar 0 Rapporter innlegg Skrevet august 28, 2005 Om det ikke er for sent: Det er godt med ovnsbakt havabbor (m/urtesmør). Krydre fisken med salt/sitronpepper - finn frem det du har av friske urter, legg noen dæsjer med urtesmør i og langs fiskekroppen. Pakk den inn i folie, og la den bake i ovn/grill til kjøttet slipper bena (ca 15-20 min på grill) Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på sosiale medier/andre steder
Olsendriver 0 Rapporter innlegg Skrevet august 29, 2005 Om det ikke er for sent: Det er godt med ovnsbakt havabbor (m/urtesmør). Krydre fisken med salt/sitronpepper - finn frem det du har av friske urter, legg noen dæsjer med urtesmør i og langs fiskekroppen. Pakk den inn i folie, og la den bake i ovn/grill til kjøttet slipper bena (ca 15-20 min på grill) <{POST_SNAPBACK}> Takk for tips.. får prøve det neste gang. :-) Fant en oppskrift på "apetit". Sprøstekt fra skinnsiden, med fennikkel og div grønnsaker.. NYYYYYYDELIG.. Håper bare det biter på en til snart. :-) Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på sosiale medier/andre steder