LaxGrüner

Laksesesongen 2018

7 innlegg i denne tråden

Vad tror ni mina vänner blir det lika bra som 2017 ???????

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder

Den kan bare bli bedre. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Som tidligere nevnt i en annen tråd er jo vi fluefiskende folk; om ikke evige - så i hvert fall stadige optimister.

For noen vil forhåpningene til neste sesong være jamført med å tro på et liv etter døden, mens for andre mere en konfirmasjon av årets resultater og hvordan fremtiden vil fortone seg.

Husk; Tro kan flytte fjell - det gjelder å være positiv.

Endret av Asbj.R.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Som fluefisker og Liverpoolsupporter har mantraet: "Neste år..."  allerede blitt stadfestet i midten av September. "Same procedure as every year"

2 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
7 timer siden, sculpin said:

Som fluefisker og Liverpoolsupporter har mantraet: "Neste år..."  allerede blitt stadfestet i midten av September. "Same procedure as every year"

Når du i tillegg som meg er Lillestrømsupporter.........

Neida. Dette året har levert endel bra smålaks, med noen heftige mistet også. Så blir neste år like bra er jeg lykkelig. Har trua i nord hvertfall, snittvekta og antall øker i mine elver. Deilig å se reaksjoner på strengere kvoter siste 7-8 årene

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
1 time siden, lars p said:

Neida. Dette året har levert endel bra smålaks, med noen heftige mistet også. Så blir neste år like bra er jeg lykkelig. Har trua i nord hvertfall, snittvekta og antall øker i mine elver. Deilig å se reaksjoner på strengere kvoter siste 7-8 årene

Er man Lillestrømsupporter, så har man jaggu god tru, ja...

Er blitt bortskjemt de siste 3-4 sesongene, etter at jeg tok opp barndomshobbyen igjen. Har enda tilgode å gå tomhendt hjem fra de forskjellige elver jeg har fisket, og har også satt ut fisk. Noe som var utenkelig før i tiden, da var det mere normalt å ikke ha hatt et eneste napp ila dagen.

Så jeg er enig i dine observasjoner, både antall og størrelse må ha økt siste årene. Ser ingen grunn for at neste år skal bli dårligere

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Registrer deg eller logg inn for å kommentere

Du må være innlogget for å legge igjen en kommentar

Lag en konto

Registrer deg og få full tilgang til forumet!

Register a new account

Logg inn

Har du allerede konto? Logg inn her.

Logg inn nå